Tætning
Fra : Leif Pedersen

Dato : 23-07-02 07:34

Mit akvarium er utæt i siderne,om det kun er den ene side, ved jeg ikke
helt, da det mest ned af den ene ben, men det kan jo også løbe langs bordet
og ned af de andre ben.. hvordan skal jeg tætne det.
Skal det gamle silikone skrabes af, eller skal jeg blot smøre en ny på oven
på den gamle.
Er der nogen der har en hjemmeside hvor emnet er omtalt.

Hilsen

Leif Pedersen

Fra : Carsten Gall

Dato : 23-07-02 08:09

Leif Pedersen <leif-pedersen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d3cf917$0$674$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]
oven
> på den gamle.
> Er der nogen der har en hjemmeside hvor emnet er omtalt.

Der er ingen der siger at utætheden er ved det hjørne som vandet kommer
ud ved.
Selvom du satte akvariet i vatter da du satte det op, er der stor chance
for at det har sat sig,
bare 1mm skævhed, og vandet løber hen hvor det er lavest.
Hvis du kan se hvor det er utæt henne, så skær siliconen af der, men
ellers vil jeg anbefale
at fjerne al siliconen og fuge det op igen.

Carsten