Skærme
Fijala 3554
Monitorproblem?
Fra : Rita

Dato : 23-07-02 07:20

Min Compaq skærm, tastatur og mus fryser af og til.
Jeg kan ikke få dialogboksen 'Luk programmet' frem.
Derimod bliver skærmen sort og der kommer et
vindue frem med overskriften: 'Out of frequency range'.
Der står noget med H + V og mhz. Nederst står der
'Display settings?'. Derefter kan det ske, at skærmen
slukker sig selv. Er det skærmen, der er problemet?
--
Med venlig hilsen Rita
http://www.ritaolesen.dk

Fra : Blaster

Dato : 23-07-02 08:41

Gør den det bare af sig selv?? eller er det når du gør noget bestemt??

Fra : Rita

Dato : 23-07-02 09:13

"Blaster" skrev i en meddelelse
> Gør den det bare af sig selv?? eller er det når du gør noget bestemt??

Det kan være når som helst. Det ser ikke ud til, at det
er en bestemt handling, der er årsag til det. Men jeg
mener, at det altid er sket samtidig med, at jeg har
haft Internet Explorer åben. Sidst gik det død, da jeg
ville åbne en hjemmeside liggende ved Tripod.
--
Med venlig hilsen Rita
http://www.ritaolesen.dk

Fra : Blaster

Dato : 23-07-02 09:29

Jeg kan ikke rigtig se det er skærmen der noget i vejen med, den bliver bare
sat i en opløsning den ikke kan klare ..

Fra : Rita

Dato : 23-07-02 11:53

"Blaster" skrev i en meddelelse:
> Jeg kan ikke rigtig se det er skærmen der noget i vejen med, den bliver bare
> sat i en opløsning den ikke kan klare ..

Jeg kører fast med indstillingen 800 x 600. De gange det
hele er frosset fast, har det været på denne indstilling.
Jeg hænder, at jeg bruger indstillingen 1024 x 768 for at se
nogle sider bedst muligt. Det kunne være, at jeg skal lade
være med det?
--
Med venlig hilsen Rita
http://www.ritaolesen.dk

Fra : Blaster

Dato : 23-07-02 12:34

Det burde ikke være noget problem....

Fra : Rita

Dato : 23-07-02 13:21

"Blaster" skrev i en meddelelse:
> Det burde ikke være noget problem....

OK. Jeg fortsætter, som jeg plejer og håber
på, at det ikke er noget, der bliver ved.
--
Med venlig hilsen Rita
http://www.ritaolesen.dk