ny i downloading hjæælp
Fra : FATPARADE

Dato : 22-07-02 22:48

hejsa er der nogen der kan sige mig hvad jeg skal gøre ,jeg har lige hentet
en film til min datter og nu skulle vi så spille den men jeg har åbenbart
ikke det der skal til for at afspille den
det den skriver er ,,,,
MPEG Layer-3 Decoder 0006 og at den skal bruge en wmplayer .exe ??
ja jeg er ny så jeg fatter ikke en meter ,er der nogle andre der gør det så
hjælp mig please ..
hej fra Gitte

Fra : Thomas

Dato : 22-07-02 23:18

tjaa... prøv med programmet:
DivX Video Bundle 5.0.2
der kan hentes her:
http://download.com.com/redir?pid=10112189&merid=79917&mfgid=79917<ype=dl_
dlnow&lop=link&edId=3&siteId=4&oId=3000-2194-10112189&ontId=2194&dlrs=1&dest
Url=%2F3001-2194-10112189.html

Fra : N/A

Dato : 22-07-02 23:34

Fra : N/A

Dato : 22-07-02 23:34

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-07-02 23:34

In news:dk.edb.internet.webdesign.html FATPARADE wrote:

>undskyld det er min fejl kender ikke disse her grupper

Alle er jo begyndere på et eller andet tidspunkt. Men velkommen til ;)
Jeg kunne godt høre at du ikke var så kendt her.

>men skal nok få det lært

De to links jeg gav dig kan måske hjælpe dig lidt på vej.

>sorry endnu engang

Helt ok.

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-07-02 23:39

Mon, 22 Jul 2002 23:47:58 +0200, skrev "FATPARADE"
<FATPARADE@oncable.dk>:

>hejsa er der nogen der kan sige mig hvad jeg skal gøre ,jeg har lige hentet
>en film til min datter og nu skulle vi så spille den men jeg har åbenbart
>ikke det der skal til for at afspille den

Det har vidst ikke lige noget med webdesign at gøre, prøv i en
mere relevant gruppe, f.eks. news:dk.edb.system.ms-windows.