GTA3 LORT!!
Fra : Søren Ressel

Dato : 21-07-02 23:21

Dette er lige et spørgsmål til alle jer læsere...

er i ik lidt små sure over at gta 3 for det første køre af lort t og for det
andet kan man ik spille multiplayer????

Det er jeg !!!!!!!!

Søren

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-07-02 23:41

In news:dk.spil.computer Søren Ressel wrote:

>Dette er lige et spørgsmål til alle jer læsere...
>
>er i ik lidt små sure over at gta 3 for det første køre af lort t og for det
>andet kan man ik spille multiplayer????

Jo, især det første... Phew... Godt jeg ikke købte det.

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-02 01:50

>er i ik lidt små sure over at gta 3 for det første køre af lort t og for det
>andet kan man ik spille multiplayer????

Hvad fabler du om? Mon ikke nærmere du er sur over, at din maskine
ikke er helt up-to-date mere? På min maskine kører det perfekt. Der
er vel heller ingen der tvinger dig til at spille det?

Og ingen multiplayer? Tja, der er mange andre multiplayer-spil derude,
så det har jeg ikke de store problemer med - specielt ikke når
singleplayerdelen i GTA3 nu en gang er så god som den er.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Kim Larsen

Dato : 23-07-02 07:21

<Claus Nielsen> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mvh, Claus
> --
> I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.

Hvad fabler du så om, hvad er det der står på pakken af krav, en 700 Mhz som
minimum og 128 Mb RAM, det er immervæk for vildt til simple spil. Men jeg
har set selv meget kraftigere maskiner have deres problemer med det spil,
også selv om spillet er neddroslet, og så er det ikke så heldigt mere.
Der findes spil med langt bedre grafik og nogenlunde samme gameplay som
kører langt bedre på en tilsvarende maskine som GTA3 kræver.

Kim Larsen

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 23-07-02 08:35

On Tue, 23 Jul 2002 08:20:45 +0200, "Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk>
wrote:

>Hvad fabler du så om, hvad er det der står på pakken af krav, en 700 Mhz som
>minimum og 128 Mb RAM, det er immervæk for vildt til simple spil.

Hvem har bildt dig ind at GTA3 er et simpelt spil?
Jeg synes der er flere muligheder end jeg har set i noget andet spil
nogensinde.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-07-02 10:33

In news:dk.spil.computer Anders H. Jørgensen wrote:

>Hvem har bildt dig ind at GTA3 er et simpelt spil?
>Jeg synes der er flere muligheder end jeg har set i noget andet spil
>nogensinde.

At gameplayet er avanceret betyder jo ikke at grafiken er det. Og
grafiken _er_ simpel.

Fra : Fenris

Dato : 23-07-02 11:03

Kim Larsen <mythos@tdcadsl.dk> skrev i

> [...]

Her har vi vist rekordindehaveren i at brænde de 400 gratis sms'er,
man får med et TDC-abonnement lige nu, af på kortest tid...

En multiplayer-del ville have gjort GTA3 til det absolut bedste
spil der endnu er udgivet. Men det er stadig et godt spil som det er.
Med hensyn til at køre af lort, så tror jeg mest på at det skyldes
maskinen det køres på.

> [...]
> Der findes spil med langt bedre grafik og nogenlunde samme gameplay som
> kører langt bedre på en tilsvarende maskine som GTA3 kræver.

Minimumskrav bør næppe ses som mere end et udtryk for hvad der skal til
for at spillet i det mindste skal startes. Kig i stedet på 'anbefalet
udstyr', og vær opmærksom på flaskehalsproblemer i den aktuelle PC.

Og så kan jeg jo selvfølgelig ikke dy mig:
Det kører perfekt på min PS2... ;-D
(undskyld)

--
Thomas Hejl Pilgaard ___________________________
Kollegievej 7-35 / fenris@FILTERmail.tele.dk \ ,----. _

Fra : André Nyholm

Dato : 26-07-02 00:16

"Søren Ressel" <ressel87@hotmail.com> wrote in message
> Dette er lige et spørgsmål til alle jer læsere...
>
> er i ik lidt små sure over at gta 3 for det første køre af lort t og for
> [...]

Jeg synes det er et super-spil, som kører fantastisk på min PIII 800mhz med
384 mb ram og Geforce DDR. Altså ikke ligefrem über-hardware. Men jeg kører
fuldstændig flydende med 1024x768 i 16bit.

Slå trails fra - download patch. Og hvis du kører XP, så læs readme.txt...

- andré

PS Hvorfor læste du ikke kravene til spillet på boksen ?