GTA3 Save?!?
Fra : Suffo

Dato : 22-07-02 21:53

Hej NG.

Little problem here.

Når jeg gemmer et spil går det fint men når jeg så starter spillet op igen
så gider den ikke loade, den siger DONG og så kommer den med en
fejlmeddelelse. Der står:

Unhandled exception: c0000005
At address: 005454d4

og så er der en OK knap.

Nogen ideer hvad jeg kan gøre.

Specs:
Athlon XP 1800+
ASUS A7V266-C
256 MB DDR PC-2100
GeForce 3 64 MB (Detonator 29.42)
SB Live 1024
IBM 120 GXP 40 GB
Detonator 5000 XG Hardware Firewall.

MVH
Suffo

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-07-02 22:11

In news:dk.spil.computer Suffo wrote:

>Little problem here.

Warez problem there. Du skal have en patch. Både Deviance og Myth har
klokket i det og begge har udgivet en patch til at rette op på det.

Prøv i alt.dk.warez hvis jeg har ret i at du har en ulovlig kopi.

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Suffo

Dato : 22-07-02 22:22

Ja det har du en lille smule ret i. Det er nogen image files som jeg fik af
en kammerat og jeg skulle lige prøve spillet. Jeg køber nok når jeg har fået
penge engang.

MVH
Suffo

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-07-02 22:27

In news:dk.spil.computer Suffo wrote:

>Ja det har du en lille smule ret i. Det er nogen image files som jeg fik af
>en kammerat...

Og det er med garanti heller ikke kammeratens spil? Hvis det er, så
vil en patch fra Deviance eller Myth selvfølgelig ikke virke.

Fra : Suffo

Dato : 25-07-02 20:49

Nej nej det nogle iso files fra Kazaa