parametre til en applet
Fra : Monica

Dato : 15-02-01 09:26

Der skulle vel ikke være nogen som ved noget om hvordan man, inde i sit
udviklingsmiljø fx. kawa, sender parametre til en applet ?

Altså ikke på en hjemmeside...

/Monica

Fra : Johnni N. Jørgensen

Dato : 17-02-01 01:40

Hvis du højre-klikker på projektet, får du en masse muligheder. En af dem er
bl.a. at sende parametre med til eksekveringen af appleten...

Fra : Johnni N. Jørgensen

Dato : 17-02-01 01:44

Det er selvfølgelig Kawa jeg snakker om

Fra : Monica

Dato : 17-02-01 14:33

Johnni N. Jørgensen <johnni@jit-help.dk> wrote in message
> Hvis du højre-klikker på projektet, får du en masse muligheder. En af dem
er
> bl.a. at sende parametre med til eksekveringen af appleten...

Hvilken version af Kawa skulle det være under...??....for sådan en mulighed
er der ikke i min kawa,....*smiler*....en skam ellers...

/Monica.