nyt pop-up vindue som ikke skal erstatte t~
Fra : brian.rikke

Dato : 22-07-02 20:41

Hej

Jeg har lavet en hjemmeside hvor jeg på startsiden har lavet følgende pop-up
vindue:

<script language="JavaScript">
window.open("kb92_pole.htm","window_name",
"location=center,height=300,width=300");
</script>

På næste side har jeg lavet endnu et pop-up vindue:

<script language="JavaScript">
window.open("sensation.htm","window_name",
"location=center,height=600,width=600");
</script>

Men det andet pop-up vindue åbner sig i det første, med dets størrelse.

Hvordan får jeg det andet pop-up vindue til at åbne for sig selv i den
rigtige størrelse.

Venlig hilsen
Brian

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-07-02 22:57

Mon, 22 Jul 2002 21:41:02 +0200, skrev "brian.rikke"
<brian.rikke@mail.tele.dk>:

> [...]
>
>Men det andet pop-up vindue åbner sig i det første, med dets størrelse.
>
>Hvordan får jeg det andet pop-up vindue til at åbne for sig selv i den

Vinduet skal have et andet navn, kald vindue 2 f.eks.
window_name_2 i stedet for window_name.