Har fundet 2 Person/slægt bøger
Fra : Michael Preben Dunca~

Dato : 22-07-02 19:14

Har fundet 2 person/slægt bøger.

1. titel: Min far " Danske mænd og kvinder skriver om deres far." "Udgivet
1948"

omhandlende:
Jeppe Aakjær, Otto W. Andrup, Sølvsmed Mogens Ballin, Pastor Johan P
Bartholdy,
Klaus Berntsen, Professer Otto Borchsenius, Th. Bredsdorff, Jacob Brøndum,
Hans R. Egebjerg, Alexander Foss, Maskinmester Emil L. Frederiksen, Læge
Louis Frænkel,
Johannes Hansen-Ott, Minister H. P. Hanssen, Emil Hartmann, Vilhelm
Helweg-Larsen,
Præst C. J. Holt, Peter Høffner, Svend Høgsbro, Forfatter Jakob Knudsen,
Menca Koppel,
Marius Kristensen, Jens Hagen Malstrøm, Jacob Marstrand, C. H. H. Nebelong,
Axel frederik Rindom, Helge Rode, Marcus Rubin, Peter Sabroe, Henrik
Scharling,
Carl Nicolai Starcke, C. Steincke, A. P. Weis

tids periode 1850 - 1930

2. Livstegn "Træk af Troslivet i Lolland-Falster Stift. " Udgivet 1943"

omhandler indremissions arbejde i perioden 1860 til 1918
med billeder og personskildring af diverse Lægmænd og præster.

Da jeg har gennemgået bøgerne, vil jeg nu spørge om andre
er interesseret i dem, i stedet for at de bare bliver lagt ned i min kælder.

Bor i Albertslund
--
Duncan-Bendix@mail.tele.dk

Fra : Jean Seeberg

Dato : 23-07-02 21:03

Hej Michael.

Jeg er pt igang med at finde oplysninger i min slægt hvor jeg har nogle med
navnet Høffner og kan se at du har dette navn nævnt (Peter Høffner ) i din
oversigt, jeg er derfor interesseret i hvad der evt. kan stå ang..

I samme slægt har jeg også en indgiftet med navnet Ott, hvilket jeg kan se
du også nævner ( Johannes Hansen-Ott )

På forhånd tak

Hilsen Jean
jean@seeberg.dk