Stamtavle tydning
Fra : goofy

Dato : 22-07-02 18:41

Hej Ng
Så må jeg atter be om hjælp

På stamtavler fra den killeng vi henter i Tyskland står der flg. under 1.
rubrik FAR
GIC
PELLEAS DE
CYMBERLINE
(PL)SHKRP LO 9741

L.O.O.F. No SCFF 2 730.AN 2082
M.Bastide. Chamalieres (F)

OCI o 24

Hvad betyder det, det der starter med L.O.O.F osv

Hilsen
Steen

Fra : Camilla Scharff

Dato : 22-07-02 19:29

"goofy" <vinbaek@oncable.dk> skrev...
> L.O.O.F. No SCFF 2 730.AN 2082
> M.Bastide. Chamalieres (F)
> OCI o 24
>
> Hvad betyder det, det der starter med L.O.O.F osv

LOOF betyder noget i nærheden af L`ivre Origin O...(?) France (er ikke lige
sikker på stavemåden - så ligesom vores stamtavler hedder FD LO/RIEX
hedder stamtavler fra den franske organisation altså LOOF til "fornavn" - I
andre, ret mig lige, hvis jeg tager fejl!!
Så moderen er fransk import - og faren er i øvrigt polsk import...

Mvh. Camilla

Fra : goofy

Dato : 22-07-02 19:55

Hej
Havd skulle jeg gøre uden jer
Tusind tak
Steen

Fra : Grit Wessel

Dato : 22-07-02 20:01

> [...]
> hedder stamtavler fra den franske organisation altså LOOF til "fornavn" -
> andre, ret mig lige, hvis jeg tager fejl!!

I Frankrig er der to organisationer LOOF og FFF. FFF er medlem af FIFé, men
vi bliver også nødt til at samarbejde med LOOF (pga. en eller anden åndsvag
fransk lov).

En stamtavle i FFF ville hedde (F) FFF LO xxxxx eller (F) FFF RX xxxxx

Da LOOF ikke er medlem af FIFé har de deres egne måder at lave
stambogsnumre, så de er nok som Camilla skriver dens franske stambogsnummer.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : marianne hellemose

Dato : 22-07-02 19:08

Hej Steen
jeg er ikke helt sikker, men LOOF er det ikke den
franske "øverste" de lavede om på reglerne så der er
en "statslig" org. øverst så mit bud er at det er ligesom
FD LO nummeret bare den særlige franske udgave.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 22-07-02 20:27

On 22/07/2002 19:41, in article ahhg3r$3br$1@sunsite.dk, "goofy"
<vinbaek@oncable.dk> wrote:

> Hej Ng
> Så må jeg atter be om hjælp
>
> På stamtavler fra den killeng vi henter i Tyskland står der flg. under 1.
> rubrik FAR
> GIC
> PELLEAS DE
> CYMBERLINE
> (PL)SHKRP LO 9741

PL betyder vel Polen

> L.O.O.F. No SCFF 2 730.AN 2082
> M.Bastide. Chamalieres (F)

LOOF er det franske register

> OCI o 24
>
> Hvad betyder det, det der starter med L.O.O.F osv
>
> Hilsen
> Steen

Mvh Camilla
--