Hvad synger æ-mand
Fra : Frenjon

Dato : 22-07-02 18:18

Alle dem jeg har spurgt kan heller ikke høre det!

Jeg snakker om L:Ron:Harald's "hit" "E Puch Maxi Sang" fra hans første CD

I omkvædet

Puch Maxi, en fee maskine
Puch Maxi, du skal fandme itt grine
Puch Maxi, ???????????
Puch Maxi, den er bedre end din!

Forslag?

-Frenjon

Fra : Peden

Dato : 22-07-02 18:38

> Puch Maxi, en fee maskine
> Puch Maxi, du skal fandme itt grine
> Puch Maxi, ???????????
> Puch Maxi, den er bedre end din!

Puch Maxi, en fee maskine
Puch Maxi, du skal fandme itt grine
Puch Maxi, æ lakering den er fin
Puch Maxi, den er bedre end din!

Mvh
Peter Risager

Fra : Frenjon

Dato : 22-07-02 18:48

Nåå ja - selvfølgelig - nu når man ved det kan man nemt høre det
Tak for hjælpen Peter

-Frenjon

Fra : Peden

Dato : 22-07-02 18:54

> Nåå ja - selvfølgelig - nu når man ved det kan man nemt høre det
> Tak for hjælpen Peter
Det gælder lige om at vide hvad der er vigtigt for en Puch Maxi ;)

mvh
Peter Risager

Fra : AJC

Dato : 22-07-02 19:28

"Frenjon" <FrenjonNOSPAM@tiscali.dk> wrote in message
> Alle dem jeg har spurgt kan heller ikke høre det!
>
> Jeg snakker om L:Ron:Harald's "hit" "E Puch Maxi Sang" fra hans første CD

> [...]

LOL, det er mig en gåde at sådan noget bras kan udgives på CD, men der er
åbenbart salg i lortet!

Mvh
AJC.

Fra : Astrid

Dato : 22-07-02 19:48

"AJC" <samsonjensen@hotmail.com> wrote in message

> LOL, det er mig en gåde at sådan noget bras kan udgives på CD, men der er
> åbenbart salg i lortet!

Hmmm ... nej det er sgu for nemt ...

/astrid

Fra : Peden

Dato : 22-07-02 19:49

> Hmmm ... nej det er sgu for nemt ...
I misforstår ;)
Den første CD var jo åbenlyst sjov, og en provokation over at det netop var
så nemt at få udgivet noget. At manden så sælger ud og laver en CD mere gør
det så bare til ynkeligt.

mvh
Peter Risager

Fra : Astrid

Dato : 22-07-02 20:04

"Peden" <peden@anarki.dk> wrote in message news:ahhk2p$fp5$1@sunsite.dk...

> [...]
var
> så nemt at få udgivet noget. At manden så sælger ud og laver en CD mere

Min kommentar var ikke til L:Ron:Harald, men en intertextuel henvisning til
tidligere diskussioner her på forummet. Det ville være for nemt _for mig_ at
komme med en hentydning der rettede sig mod AJCs latterudbrud på en
sarkastisk måde.
Jeg kan da godt se hvad du mener: Det er også for nemt at få udgivet cd'er
med det værste hø. Det får vi jo gang på gang bevist, og L:Ron er ikke den
værste ...

/astrid

Fra : LR

Dato : 22-07-02 20:57

Astrid skrev i meddelelsen
<3d3c5711$0$16834$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>var
>gør

Har han da gjort det. Det var jeg ikke klar over. Den kan ikke have fået
megen medieomtale.

Fra : Kasper Aae

Dato : 23-07-02 11:50

On Mon, 22 Jul 2002 21:03:44 +0200, "Astrid"
<astridity@dont.even.bother.tv> wrote:

> [...]
>tidligere diskussioner her på forummet. Det ville være for nemt _for mig_ at
>komme med en hentydning der rettede sig mod AJCs latterudbrud på en

Kom nu, Astrid, kald ham for en trold. Du vil jo gerne! : )

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Astrid

Dato : 23-07-02 12:29

"Kasper Aae" <nospam@for.me> wrote in message

> Kom nu, Astrid, kald ham for en trold. Du vil jo gerne! : )

Nej vi legede jo, at det var mig der var trolden, og han var newbien.

/astrid

Fra : AJC

Dato : 23-07-02 13:32

"Astrid" <astridity@dont.even.bother.tv> wrote in message

> Nej vi legede jo, at det var mig der var trolden, og han var newbien.

Astrid, du er min bedste legekammerat!

Mvh
AJC.

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-07-02 20:17

AJC wrote:

> LOL, det er mig en gåde at sådan noget bras kan udgives på CD, men der er
> åbenbart salg i lortet!

Sådan er der jo så meget...

/David

Fra : Karina Hjorth

Dato : 22-07-02 20:19

> Sådan er der jo så meget...

..... livets pølse er speget

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 22-07-02 20:38

Karina Hjorth wrote:

> .... livets pølse er speget

Hva' ka' man få for 149,75

Man kan få L:Ron Haralds CD

-Sune

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 22-07-02 22:58

The weakest link "Karina Hjorth" <khjorth@oncable.dk>, dared to write
this anyway:

>.... livets pølse er speget

Odin og Thor sidder og glor...

Fra : Karina Hjorth

Dato : 22-07-02 22:09

> Odin og Thor sidder og glor...

Og danser tuttifrutti hele natten

- rart at se, der er andre, der kan sine klassikere

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-07-02 22:03

Karina Hjorth <khjorth@oncable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d3c5ac4$0$54700$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> .... livets pølse er speget
_______

og i den forbindelse synes jeg,at skæring 9, 12 og 15 er bedst. Men jeg
nægter at komme ind på hvad skæringerne hedder. Nej, jeg siger det ikke. Det
er monologer af en type som man host-host normalt ikke hører i radioen.
Host.

Hvad synes i om dem ?

Hilsen Åge

Fra : Karina Hjorth

Dato : 22-07-02 22:36

> og i den forbindelse synes jeg,at skæring 9, 12 og 15 er bedst. Men jeg
> nægter at komme ind på hvad skæringerne hedder. Nej, jeg siger det ikke.

Mener du nr. 9, 12 og 15 på 2'eren, så taler vi her om Dialog 2, Min Baby
bor i Højhus og En Rocksangers farvel.

> Hvad synes i om dem ?

Som Shub-fan skal jeg jo synes om dem, omend 2'eren generelt ikke er min
favorit udgivelse. Skal vi dog holde os til 2'eren er jeg mere til Sagnet
om..., men Hva' ka' man få for en tier også okay. En Rocksangers Farvel kan
bruges, men det afhænger af hvilken udgave, der er tale om.

Selv er jeg temmelig fascineret af et nummer som Ål i Rejer, men at udpege
ét eller blot nogle få favoritnumre er umuligt.

Karina

--
http://www.shubidua.nu/salimata/
- dedicated to my foster child from Mali

http://www.shubidua.nu
- dedicated to the best band ever.

http://gurliklubben.cjb.net
- dedicated to the best fans ever.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-07-02 22:45

Karina Hjorth <khjorth@oncable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d3c7afe$0$12700$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Mener du nr. 9, 12 og 15 på 2'eren, så taler vi her om Dialog 2, Min Baby
> bor i Højhus og En Rocksangers farvel.
________

Nej nej, det er godt nok L. Ron Haralds første cd jeg mente. Det er skæring
9, 12 og 15 på den. Hvis du vidste hvad de hedder ville du forstå hvorfor
jeg ikke vil fortælle det. Host-host.

Hilsen Åge

PS: Men "En rocksangers farvel" synes jeg forresten er en af Shubbernes
bedste sange. Eller hvad med "Jeg har købt en guitar".

Fra : Karina Hjorth

Dato : 22-07-02 23:15

> Nej nej, det er godt nok L. Ron Haralds første cd jeg mente.

Det var bare fordi, du svarede under mit indlæg - jeg kunne heller ikke helt
få det til at hænge sammen.

Fra : LR

Dato : 23-07-02 00:21

Åge Halldorsson skrev i meddelelsen
<3d3c7cc4$0$80810$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
>9, 12 og 15 på den. Hvis du vidste hvad de hedder ville du forstå hvorfor

Er det dem, hvor han ringer til en luder?