Kat for første gang! *S*
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 22-07-02 18:19

Hejsa *S*

jge vil gerne have så mange gode råd som muligt om hvad man skal tage højde
for hvis man skal have kat for første gang...

Jeg arbejder i øjeblikket på en lille folder om emnet og vil jo gerne have
det hele med! *S*

Mange hilsner
Mette

--

NYT! NYT!
onlinecommunity for overvægtige: Chat, debat, intern mailsystem osv.

Fra : Niels Peter

Dato : 22-07-02 18:38

"Mette Frederiksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for hvis man skal have kat for første gang...
>
> Jeg arbejder i øjeblikket på en lille folder om emnet og vil jo gerne have

Du skal være velkommen til at låne herfra, hvis der er noget, du kan bruge:
http://www.bluewhite.dk/Tips/foerste.htm

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Christine Munch

Dato : 23-07-02 02:58

On Mon, 22 Jul 2002 19:18:56 +0200, "Mette Frederiksen"
<rollike@frederiksen.mail.dk> wrote:

>jge vil gerne have så mange gode råd som muligt om hvad man skal tage højde
>for hvis man skal have kat for første gang...

Heheheh, det kommer til at tage et par dage, hvis jeg skal skrive alt
dét..

christine.munch@post.cybercity.dk

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 23-07-02 19:16

"Mette Frederiksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> wrote in
> [...]
> højde for hvis man skal have kat for første gang...
>
> Jeg arbejder i øjeblikket på en lille folder om emnet og vil jo gerne

Ja du kan nu tilføje at killing, dug og lysestager IKKE er kompatible.

Nej mere seriøst, noget af det jeg synes var ret svært at finde ud af var
hvor meget man skal fodre. Der er selvfølgelig en del sider i Kattebogen
omkring det, men det er godt nok temmelig teknisk med kJ og legemsvægt og
jeg skal komme efter dig. Der kunne jeg godt have brugt nogle eksempler
eller tabeller. F.eks. x gram tørkost af mærke y når katten er z uger, n
gange om dagen.

Carsten Sørensen

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 31-07-02 17:23

Hej!
Jeg ville anbefale, at når man tager ud at kigge på kat, at man så tager en
ven/bekendt med, som _har_ eller har haft kat.
Det er ikke nemt at se, om en kat har betændelse i øjnene, øremider eller
det rette antal tæer, hvis man aldrig har haft kat.
Hilsen Birgitte