MS Windows
briani 27239
Problem med Mappeindstillinger
Fra : Steffen

Dato : 22-07-02 18:36

Jeg har åbnet "Denne computer"og valgt "Vis / Detaljer". Derefter har jeg
ændret bredden på kolonnen "Navn" og har så sluttet af ved at klikke på "Som
aktuel mappe" i "Vis / Mappeindstillinger / Vis". Alle mapperne på
computeren skulle herefter have det samme udseende, men det har de ikke. De
vises godt nok i detaljer, men den ændring, jeg har foretaget af kolonnen
"Navn", er ikke gået videre til de andre mapper.
Steffen

Fra : FB

Dato : 22-07-02 18:49

"Steffen" <steff@nypost.dk> wrote in message
> [...]
> vises godt nok i detaljer, men den ændring, jeg har foretaget af kolonnen
> "Navn", er ikke gået videre til de andre mapper.

Det var da en skam

Fra : Steffen

Dato : 22-07-02 21:07

Det var ikke pænt af dig at svare sådan. Måske har jeg formuleret mig
kvajet, men spørgsmålet var oprigtig ment.
Steffen

Fra : FB

Dato : 22-07-02 21:43

> Det var ikke pænt af dig at svare sådan. Måske har jeg formuleret mig
> kvajet, men spørgsmålet var oprigtig ment.
> Steffen

Hvorfor må jeg ikke svare som jeg gjorde?
Du skrev en histore ikke en pind andet. Du spurgte jo ikke om hjælp vel?

Du burde da vide hvad du selv skriver...

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 22-07-02 21:47

"FB" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> Hvorfor må jeg ikke svare som jeg gjorde?
> Du skrev en histore ikke en pind andet. Du spurgte jo ikke om hjælp vel?
>
> Du burde da vide hvad du selv skriver...

Dobbelt nar hoved

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 22-07-02 21:46

"FB" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> Det var da en skam

Nar hoved.

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 22-07-02 21:48

"Steffen" <steff@nypost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vises godt nok i detaljer, men den ændring, jeg har foretaget af kolonnen
> "Navn", er ikke gået videre til de andre mapper.

Jeg forstår helt klart hvad du vil have hjælp til, men jeg kan ikke hjælpe
da jeg ikke ved hvordan det løses, måske med en tweek?

Mvh
Henrik