Karlebo sogn
Fra : bente vinding jensen

Dato : 22-07-02 17:49

Der skulle vel ikke være nogen der forsker i
Livsforsikringsagent Hans Peter Nielsen født 28-7 1888 i Karlebo sogn
far: Indsidder Anders Nielsen Karlebo sogn
mor:Ane Marie Sofie Henriksen

Så vil jeg blive glad for kontakt.
Med venlig hilsen
Bente Vinding Jensen
Rokken@hundeuld.dk
www.hundeuld.dk

Fra : Leif Rasmussen

Dato : 22-07-02 19:26

Hej Bente!

Det kan du lige øsregne med! Tror jeg da nok i hvert fald....!!!...hvis
ellers din Ane Marie Sofie Henriksen er Ane Marie Sofie Nielsine Henriksen,
født 21. august 1850 i Grønholt, og Anders Nielsen er født 1. april 1849.

Ovennævnte Ane Marie Sofie Nielsine Henriksen er min tip2-oldemor. Du kan
finde mere på min hjemmeside: http://home.tiscali.dk/leifrasmussen.

Det ser ud til, at jeg har måske har overset en fødsel i Karlebo, for Hans
Peter Nielsen er ny for mig - men han passer godt nok ind i puslespillet.

Hvis du genkender ovenstående, så lad mig endelig høre fra dig.

Mvh
Leif Rasmussen
leifrasmussen@tiscali.dk