Høvl til Heidi....
Fra : Martin Petersen

Dato : 22-07-02 17:35

Hejsa...

Jeg så lige en reklame for Heidi Hauge... Er det bare mig, eller er hun bare
fuldstændig talentforladt?

Kan hun ikke synge, eller har de med vilje taget de dårligste passager fra
hendes cd, og brugt dem i reklamen?

- Martin, med ring i næsen

Fra : Peden

Dato : 22-07-02 18:31

> Kan hun ikke synge, eller har de med vilje taget de dårligste passager fra
> hendes cd, og brugt dem i reklamen?
Helt ærligt som de siger i den anden reklame for hendes tidligere album
"100.000 Nordmænd kan IKKE tage fejl!"
Jo, det er lige netop hvad de kan, jeg håber da ikke at nogen normaltænkede
danskere faldt for det trick! Musiksmag kan jo diskuteres, men jeg tvivler
på at sådan et argument kan sælge noget som helst.

mvh
Peter Risager

Fra : Rulle

Dato : 22-07-02 19:17

"Peden" <peden@anarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på at sådan et argument kan sælge noget som helst.
>
> Lod i mærke til at cd'en fåes i quickly og superbrugsen.
That's right det er en af DEN slags plader.;)
Det løber mig ned koldt ned af ryggen,at se en norsk cowgal i
cowboy-kjole.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-07-02 22:24

Rulle <tul@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d3c4cb9$0$12698$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

SVAR. Ja, det lå vi godt mærke til. Et godt slogan lyder som bekendt "God
musik skal købes i supermarkedet eller på tankstationen".
I pladebutikkerne har de i hvert fald ikke musik og ekspeditienterne aner
intet om musik. De er lige hoppet ud af klapvognen og har dårligt lært at
tale.

> That's right det er en af DEN slags plader.;)
SVAR: Ja det er en af den slags plader. Lad os håbe at der kommer flere af
dem.

Hilsen musikeksperten

Fra : Peden

Dato : 23-07-02 12:30

> I pladebutikkerne har de i hvert fald ikke musik og ekspeditienterne
aner
> intet om musik. De er lige hoppet ud af klapvognen og har dårligt lært at
> tale.
Korrekt, hvis du da vil kalde Fona/ Fredgaard/ Merlin for pladeforretninger,
neej find de små butikker, måske er de en femmer dyrere, men dem der står
der fatter for det meste noget, og har intet imod at bestille noget hjem til
dig. (Hvilket de principielt også gør i Fona etc. men jeg tror kun de
bestiller ét sted fra, hvorom alt er, så er det sjældent de har kunnet få
noget af det jeg ønskede ;( )

mvh
Peter Risager

Fra : Simen Hernæs

Dato : 23-07-02 13:46

"Peden" <peden@anarki.dk> wrote in message news:ahhfg9$1kq$1@sunsite.dk...

> Helt ærligt som de siger i den anden reklame for hendes tidligere album
> "100.000 Nordmænd kan IKKE tage fejl!"

Dere kan jo ta dere en tur til no.fritid.musikk.diverse og se hvor mange som
liker Heidi Hauge.. Nada...

Susi og Leo er vist populære i Danmark...Hvor mye har DE solgt. Er det
msuikk av høy klasse?

Simen H., Nordmann som IKKE liker Heidi Hauge!

Fra : Peden

Dato : 23-07-02 14:16

> [...]
som
> liker Heidi Hauge.. Nada...
>
> Susi og Leo er vist populære i Danmark...Hvor mye har DE solgt. Er det

Det var lige præcis min pointe ;)
Et højt salgstal som følge af effektiv marketing siger INTET om kvaliteten,
selvom det jo kan diskuteres om Heidi Hauge leverer denne ;)

mvh
Peter Risager

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-07-02 22:18

Martin Petersen <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ahhc8b$cj$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> fuldstændig talentforladt?
>
> Kan hun ikke synge, eller har de med vilje taget de dårligste passager fra

______

Hihi Martin. Jeg tror at du har lyttet til hende med ring i næsen. For så er
det meget dårligt, helt sikkert. Men prøv at tage ringen af næsen og lyt en
ekstra gang. Heidi Hauge har et meget meget stort talent og hun fræser, som
en lavine, op af salgslisterne, som jo normalt er befængt med
ring-i-næsen-musik.
Hun spiller og synger det mest ægte traditionelle real country som kan
opdrives på denne jordklodes nordlige halvkugle. Hun er særdeles talentfuld
og viser det til fulde på den nye cd. Hun er helt på højde på Tamra Rosanes.
Hun er faktisk bedre (og der skal meget til).

og jov. Hun kan godt synge og hun gør det på fremragende vis. Det er
noget af det ypperste country som opdrives kan. Det er så lækkert at det
risler en koldt ned af nakken og får de små fimrehår i næsen til at vibrere
og ens fødder til at spjætte på fuldstændig ukontrollabel vis, til fare for
de nærmeststående personer vil blive sparket omkuld og ende på intensiv
afdeling. .

Forøvrigt har de heller ikke taget de dårligste passager fra hendes nye
cd. Der er kun gode passager på cd-en. Jeg har selv netop hørt den i aften i
en ring-i-næsen-butik, hvor de trods alt vidste hvem hun var. Undskyld jeg
mener selvfølgelig "pladebutik" og de plejer jo ikke at have udpræget meget
forstand på "musik".

Men man skal nok have en vis musikalsk udvikjling for at kunne lide
hendes musik. hvis man er blevet stopfodret med
ring-i-næsen-radiostationernens kompressionsdunkende thuka-thuka-thuka-værk,
så kan man nok ikke lide det. Men så har ens hørelse jo sikkert også taget
skade. HAHAHAHA, nej undskyld, spøg til side.

Hilsen country-eksperten

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-02 22:39

"Åge Halldorsson" wrote:

> Heidi Hauge har et meget meget stort talent og hun fræser, som
> en lavine, op af salgslisterne, som jo normalt er befængt med
> ring-i-næsen-musik.

1) Laviner fræser ikke opad.
2) Heidi Hauge debuterede i sidste uge på en ynkelig 51. plads på
Danmarks officielle albumhitliste
(http://www.hit-listen.dk/default.asp?list=a100) trods en massiv
reklamekampagne på tv.

- Karsten

Fra : Hans Pedersen

Dato : 22-07-02 22:57

On Mon, 22 Jul 2002 23:38:46 +0200, Karsten Strandgaard Jørgensen
<strandgaard@rocketmail.com> wrote:

>1) Laviner fræser ikke opad.
>2) Heidi Hauge debuterede i sidste uge på en ynkelig 51. plads på
> [...]

Lad nu bare ham landsbytossen på knallerten med MD Foods mælkekassen
bagpå blive i hans tro.

Åge H kan du ikke poste et foto af dig et eller andet sted, der er
beregnet til det? Jeg er vildt nysgerrig efter at se, om du virkerlig
er den langskæggede landsbytosse i blå kansas, med snottet hængende,
når du går og roder i containere efter dansktopklenodier, som jeg har
af dig på nethinden.

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Lars Ehlers

Dato : 22-07-02 23:24

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> wrote in message

> [...]
> er den langskæggede landsbytosse i blå kansas, med snottet hængende,
> når du går og roder i containere efter dansktopklenodier, som jeg har

LOL!! Tak for den, jeg manglede noget at grine af her sidst på
eftermiddagen, hvor det er lidt halvkedeligt på arbejdet....

--
Lars
San Francisco

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-07-02 23:50

Hans Pedersen <h2ns@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ujvoju0muaok5mdckvj9qocpt1b75piorg@4ax.com...

> Åge H kan du ikke poste et foto af dig et eller andet sted, der er
> beregnet til det?
SV: Næh

>Jeg er vildt nysgerrig
SV: Ja, det skinner igennem

>efter at se, om du virkerlig er den langskæggede landsbytosse i blå kansas,
SV: Jeg har aldrig påstået at vi er i familie

>med snottet hængende, når du går og roder i containere efter
dansktopklenodier, som jeg har
af dig på nethinden.
SV: Desværre jeg kan ikke hjælpe dig, men kun foreslå dig følgende.
Stik hovedet i et kar - der finder du et svar (men husk at lade være med at
trække vejret)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-07-02 23:57

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d3c8c03$0$26738$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]

> SV: Desværre jeg kan ikke hjælpe dig, men kun foreslå dig følgende.
> Stik hovedet i et kar - der finder du et svar (men husk at lade være med
_______________

Behøver jeg at fortælle at karret skal være fyldt med vand

Fra : Hans Pedersen

Dato : 23-07-02 00:14

On Tue, 23 Jul 2002 00:57:24 +0200, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

>Behøver jeg at fortælle at karret skal være fyldt med vand

Nej, men glem det endelig ikke næste gang du praktiserer dine
hoved-i-kar øvelser.

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-07-02 22:52

Karsten Strandgaard Jørgensen <strandgaard@rocketmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3D3C7B66.E4D01607@rocketmail.com...

> 1) Laviner fræser ikke opad.

> 2) Heidi Hauge debuterede i sidste uge på en ynkelig 51. plads på
> Danmarks officielle albumhitliste
SVAR: Alt godt har jo en begyndelse. Det er jo heller ikke musik som man går
i selvsving over at få fat i inden alle andre. Den slags musik er det ikke.
Det foregår stille og roligt. Hendes sidste cd nåede tær på toppen af
slagslisten. Den var vist på top 20. Det er jo også ret godt klaret, da den
slags musiks tilhængere ikke ligefrem overfalder cd-hylderne for, i et
afsindigt vildskab, at flosse de nyeste hits ned, for at nå at få dem. Jeg
selv har f.eks. ikke engang købt den endnu. Men jeg skal have købt den.

Hilsen musikeksperten

Fra : Rulle

Dato : 22-07-02 23:14

> [...]
ikke.

> Nå,det er en af den slags cd'er som er et hit i teorien,ahaaaaa!
Eller den er et hit,men folk ved det bare ikke endu,ahaaaaaa!
> Er det ikke det man kalder "selektiv virkelighed"?
Far out Åge Halvdorsksen,
du indretter dælme verden som du vil have den.:)))

Fra : Astrid

Dato : 23-07-02 00:53

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> Heidi Hauge har et meget meget stort talent og hun fræser, som
> en lavine, op af salgslisterne, som jo normalt er befængt med
> ring-i-næsen-musik.

Jeg har læst et sted at laviner fræser nedad.

/astrid

Fra : Ove Kristensen

Dato : 23-07-02 03:00

"Astrid" <astridity@dont.even.bother.tv> skrev i en meddelelse
[klip]

> Jeg har læst et sted at laviner fræser nedad.

Jaaahhhh, det så vi jo i swnet.politik.indvandring

Fra : Astrid

Dato : 23-07-02 03:35

"Ove Kristensen" <ovek@adslhome.dk> wrote in message

> "Astrid" <astridity@dont.even.bother.tv> skrev i en meddelelse
> [klip]

> Jaaahhhh, det så vi jo i swnet.politik.indvandring

Tjaeh, hehe ... var det ikke fordi jeg var kommet til at trykke "GoTo" i
stedet for "Cancel" da Outlook Express præsenterede mig for de nye
nyhedsgrupper havde jeg aldrig opdaget den, og jeg afbestilte den også meget
hurtigt efter at jeg fandt ud af, at det var et rygklapperforum for
mennesker der ikke kunne lide muslimer (eller muhammedaaaaaaanere, prøv og
sig det med bornholmsk accent) og som i øvrigt ikke kunne finde ud af og
quote og desuden var svenskere. Skrev de noget om laviner senere?

Jeg har faktisk læst det et andet sted, jeg tror nok det var med i pensum i
geografi i gymnasiet, måske et multiple choice-spørgsmål: "Fræser laviner
1)Op 2)Ned 3)Ligeud indtil de rammer noget 4)Det kommer an på
vindforholdende og Coriolis-kraften på pågældende hemisfære 5)Ingen af
ovenstående 6) Ved ikke og jeg er også ligeglad, sålænge de ikke fræser
herop og tager vores piger og vores jobs og vores bistandshjælp"

Det er alt alt for let at ryge off-topic på denher tid af dagen ...

/astrid

Fra : Ove Kristensen

Dato : 23-07-02 07:29

"Astrid" <astridity@dont.even.bother.tv> skrev i en meddelelse

[klip]
> [...]
> ovenstående 6) Ved ikke og jeg er også ligeglad, sålænge de ikke fræser
> herop og tager vores piger og vores jobs og vores bistandshjælp"

Detmå jeg nok sige, du lyder til at være en pige der har tjek på tingene
Nåh, men vi må hellere "futte" i en anden gruppe da vi er OT.
Med venlig hilsen
Ove.

Fra : Astrid

Dato : 23-07-02 12:27

> Detmå jeg nok sige, du lyder til at være en pige der har tjek på tingene

> Nåh, men vi må hellere "futte" i en anden gruppe da vi er OT.
> Med venlig hilsen
> Ove.

Jeg viser mig altså ikke i den der hadegruppe igen efter at jeg skældte dem
ud sidst, så du kommer til at futte derover alene.

/astrid