Redningsvest til hund
Fra : KT

Dato : 22-07-02 15:35

Hej!

Er der mon nogen århusianere der ved, hvor man kan købe redningsveste til
hunde i Århus/omegn?
Jeg har fundet et par steder på net, men da vi skal bruge den i morgen (vi
skal til hundesvømning!!), kan vi jo ikke så godt vente på at den bliver
sendt......

Mvh. Line

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 22-07-02 16:27

Undskyld! men bruger man redningsvest til hundesvømning?
Jeg troede at vesten blev brugt hvis hunden f.eks. var med ude at sejle.
Forstyrrer vesten ikke når hunden skal svømme?
Vibeke

Fra : KT

Dato : 22-07-02 21:38

"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d3c247e$0$681$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Undskyld! men bruger man redningsvest til hundesvømning?
> Jeg troede at vesten blev brugt hvis hunden f.eks. var med ude at sejle.
> Forstyrrer vesten ikke når hunden skal svømme?
> Vibeke

Hej.

Jeg ved ikke, om man normalt bruger redningsveste til hundesvømning, men
hunden i dette tilfælde (min nabos) kan ikke svømme, da hun (altså hunden)
får fuldstændig panik i vandet og "skovler" løs med forbenene. Det
resulterer i at hun står lodret i vandet og så er det altså ikke særlig let
at svømme!!
Vi tænkte derfor at en redningsvest havde været en god ting, så hun undgår
panik og negative oplevelser i vandet.
Mine egne to hunde skal også med, og de skal ikke have redningsvest på - med
mindre den lille (4 mdr.) heller ikke helt fatter, hvad det går ud på, men
jeg tror nu nok, hun skal klare ærterne.
Jeg tror ikke, det bliver noget problem for hunden at svømme med vest på, da
vesten jo kun er på ryggen - under maven og bag forbenene er der kun remme,
så jeg regner ikke med, at den kommer i vejen.
Vi glæder os i hvert fald til at prøve det!!

Mvh. Line

Fra : Bjørn Høholt

Dato : 24-07-02 09:51

Har de ikke redningsveste der hvor du går til hundesvømning

mvh

Bjørn

Fra : Liz

Dato : 24-07-02 10:55

"KT" <nasse@jubiimail.dk> wrote in message
> [...]
> skal til hundesvømning!!), kan vi jo ikke så godt vente på at den bliver

Hej Line,
Jeg tror at de kan købes i sejlsportsforretninger!
Mvh Liz

Fra : Carsten

Dato : 07-08-02 08:21

"KT" skrev d. 22-07-02 15:35 dette indlæg :
> [...]
(vi
> skal til hundesvømning!!), kan vi jo ikke så godt vente på at den

Hej Line

Prøv bådudstyrsbutikkerne på havnen, de plejer at have et udvalg. Ring
og hør dem.

Vi bruger selv vest til vores "rotte" skønt syn

Mvh Carsten

http://www.kandu.dk/