Hjælp til oplysninger
Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 22-07-02 13:41

Damn det stinker at skulle poste gennem Google. I må altså meget
undskylde hvis I får disse her beskeder flere gange.
Men sagen er jo den at jeg er lige ved og næsten at have overtalt
kærresten til at vi skal have den Maine Coon.
Men, han har lige nogle spørgsmål han gerne vil have besvaret, og jeg
har ikke mulighed for at komme til en telefon så jeg håber at der
måske er nogen af jer som kender svarere.
Han vil gerne vide hvad en kastration af en hankat koster.
Desuden vil han også gerne vide hvad killingefoder koster - og hvor
meget den skal have. Jeg havde forestille mig at den skulle have
pHysio's killigetørkost, men hvor meget koster det - og hvor meget
skal den have?

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe - for hvad gør man ikke for at
få sådan et vidunder hjem? *S*

Mvh
Vibeke J

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-07-02 14:48

Vibeke Jørgensen <vibeke1@hotmail.com> wrote:
> Damn det stinker at skulle poste gennem Google. I må altså meget
> undskylde hvis I får disse her beskeder flere gange.

brug dog den fine nyhed reader jette har installeret på hjemmesiden.... den
ser jo ud til at fungere

--
knus sabina
Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 22-07-02 18:26

> brug dog den fine nyhed reader jette har installeret på hjemmesiden....
den
> ser jo ud til at fungere

Hej Sabrina,
Så vidt jeg kunne læse mig frem til skulle man have installeret outlook
express, så jeg droppede hurtigt tanken.

Mvh
Vibeke

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-07-02 18:39

> Hej Sabrina,
> Så vidt jeg kunne læse mig frem til skulle man have installeret
> outlook express, så jeg droppede hurtigt tanken.

sorry*G* det vidste jeg ikke...... og her troede jeg lige jeg var genial*G*

Fra : Camilla Scharff

Dato : 22-07-02 18:35

"Vibeke Jørgensen" <vibeke1@hotmail.com> skrev...
> Hej Sabrina,
> Så vidt jeg kunne læse mig frem til skulle man have installeret outlook
> express, så jeg droppede hurtigt tanken.

Hmmm - så har du vist kun kigget "løst" - for der står nemlig:
"Hvis du gerne vil skrive til/læse nyhedsgruppen via din pc, kan du bruge en
newsreader som f.eks. Microsoft Outlook Express og Forte Agent m.m. Se mere
information på usenet.dk (husk især at læse vejledningen Kort og Kontant)."

Altså, ingen brug af Outlook mv. for at læse on-line, kun hvis man vil gøre
det via pc (ikke on-line).

Mvh. Camilla

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 22-07-02 19:12

Hehe - du har helt ret - det var meget løst kigget. Jeg var jo i en lettere
desperat situation ;)

Vibek J