mpg og jpg i et nyt vindue
Fra : morten

Dato : 22-07-02 13:41

Hep

jeg har nogle mpg og jpg som jeg gerne vil vise i et nyt vindue
og dette vindue vil jeg gerne selv bestemme størrelse på hvordan
gør jeg dette ???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dkscripts.tk

Dato : 22-07-02 19:10

Du kan bruge dette javascripts f.eks.:

<script>

function openpopup(){
var popurl="thankyou.htm"
winpops=window.open(popurl,"","width=400,height=338,")
}

</script>

mvh http://Dkscripts.tk

Fra : morten

Dato : 23-07-02 07:24

Dkscripts.tk wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> function openpopup(){
> var popurl="thankyou.htm"
> winpops=window.open(popurl,"","width=400,height=338,")

Problemet er så bare at jeg gerne skulle ha' den ind i dette
java-script (kun en lille del af det...)
   addmenu(menu=["Funny",,,120,1,"",style1,,"",effect,,,,,,,,,,,,
   ,"I*Net spil", "http://www.dr.dk/videnskab/tema/spil.asp
target=_new",,,1
   ,"Alien Song", "http://www.planetbirch.dk/funny/AlienSong.mpe
target=_new",,,1
   ,"WTC", "http://www.planetbirch.dk/funny/Divorce_Sept_11_Style.jpg
target=_new",,,1
   //,"IQ test", "IQ-test.htm target=_new",,,1
   ])