Nordfyn makrel? multer?
Fra : [9000] thorkild niel~

Dato : 22-07-02 13:23

Hej!

Er der noget at fiske efter på Nordfyn for tiden?

Jeg tænker på kysten v. Tørresø-Hasmark-Enebærodde.

Er der evt. multer eller makrel?

--
------
Venlig hilsen

Teksten "bort" og "fjernes"
skal slettes fra min afsender-e-mailadresse.

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 22-07-02 14:47

"[9000] thorkild nielsen" <bortthorkild.j.nfjernes@stofanet.dk> wrote in
message news:3D3BF923.FFD6C637@stofanet.dk...
> Hej!
>
> Er der noget at fiske efter på Nordfyn for tiden?
>
> Jeg tænker på kysten v. Tørresø-Hasmark-Enebærodde.
>
> Er der evt. multer eller makrel?

Jeg fisker på Enebærodde - jeg har aldrig hørt om fangst af makreller.
Multerne kommer til området, men jeg tror, at det er lige tidligt nok.
Sidste år så jeg en lille flok multer ved fyrreskovens begyndelse ude på
odden - i første kast skræmte jeg hele flokken, og den kom aldrig tilbage
igen. ;D

Jeg kan vende tilbage, hvis jeg hører mere om multerne...

Mvh.

Martin

Fra : [9000] thorkild niel~

Dato : 22-07-02 15:45

Hvad fanger du ellers ude på odden?

--
------

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 22-07-02 15:46

"[9000] thorkild nielsen" <bortthorkild.j.nfjernes@stofanet.dk> wrote in
message news:3D3C1A6F.1B0957DA@stofanet.dk...
> Hvad fanger du ellers ude på odden?

Det er udelukkende havørreder og hornfisk, jeg fanger deroppe - på fluegrej.
Der kan fanges "flade", men også torsk og sej ude ved Gabet. Søger du info
om de fynske pladser så kig på Brian Ørums webside:
http://hjem.get2net.dk/Fyn_fisker/

Mvh.

Martin