Overclock G4 QS
Fra : Henrik

Dato : 22-07-02 13:18

Er der nogen der har haft succes med at overclocke en G4 QS med L3 Cache!
Jeg er ikke helt sikker på om det giver problemer med L3 når der overclockes
Jeg ved at der ikke er nogen problemer med dem uden L3 Cache.

Er der nogen der har erfaringer?

Henrik

Fra : Tom

Dato : 22-07-02 13:35

Uden at vide noget særligt mener jeg at der løbende kommer artikler på
http://www.xlr8yourmac.com/
Om emnet !
Tom

Fra : Henrik

Dato : 22-07-02 13:48

On 22/07/02 14:34, in article B961C885.1D1A%tom@mir.dk, "Tom" <tom@mir.dk>
wrote:

> Uden at vide noget særligt mener jeg at der løbende kommer artikler på
> http://www.xlr8yourmac.com/
> Om emnet !
> Tom

> Tom jeg kender godt, xlr8yourmac men omkring en G4 QS er der ikke rigtig noget
dybt gående.