Til alle No-CD-crack-ønskere
Fra : SirWheels

Dato : 22-07-02 12:33

VirtualCD er svaret.

http://www.virtualcd-online.com

--
Regards/Hilsen
SirWheels

Fra : Peter Jensen

Dato : 22-07-02 12:35

"SirWheels" <webboy81@hotmail.com_removeme_> wrote in message
news:3d3bedb0$0$54700$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> VirtualCD er svaret.
>
> http://www.virtualcd-online.com

Jeg troede det var gamecopyworld.com - men ok. np!

Mvh.:
Peter Jensen

Fra : SirWheels

Dato : 22-07-02 12:36

> Jeg troede det var gamecopyworld.com - men ok. np!
Høhø, du var sq hurtig. Den er også fantastisk god. Men på en måde, ku jeg
forestille
mig at det her var lidt "lovligere". Det fylder bare meget, hvis man vil
have
alle sine cd'er liggende

--
Regards/Hilsen
SirWheels

Fra : JH

Dato : 22-07-02 12:51

SirWheels Wrote/Skrev:

> [...]
> ku jeg forestille
> mig at det her var lidt "lovligere". Det fylder bare meget, hvis man

Det er ikke ulovligt at bruge et nocd-crack,
hvis du har original cd'erne.

- og virtualcd koster 40$

JH

Fra : Søren

Dato : 22-07-02 13:00

"JH" <nospamos@eurosport.com> wrote in message
> Det er ikke ulovligt at bruge et nocd-crack,
> hvis du har original cd'erne.
>
> - og virtualcd koster 40$
>
> JH

Hrrrrm, kan man ikke bare bruge en crack ?? *GGG*

Søren.

--
Jeg repræsenterer ikke andre med dette indlæg, da jeg ikke bruger andres
internet opkobling. Jeg repræsenterer kun mig selv da det er min egen

Fra : Jacob

Dato : 22-07-02 18:01

Prøv at søg på www.cracks.am jeg har fundet en masse cracks til Virtual CD

--
Mvh Jacob
http://www.pfu-web.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-07-02 22:22

"Jacob" <webmaster@pfu-web.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at søg på www.cracks.am jeg har fundet en masse cracks til
Virtual CD

Hver gang jeg har hentet noget fra cracks.am har du været virus med....
Kører du AV?

- Martin

Fra : Jacob

Dato : 23-07-02 11:13

> Hver gang jeg har hentet noget fra cracks.am har du været virus med....
> Kører du AV?

Norton Antivirus 2002

Men jeg har den ikke lige sat til at tjekke de filer jeg bruger for virus.
Det går lidt hurtigere uden, men det kunne da være at jeg skulle scanne mine
crackede filer...

--
Mvh Jacob

Fra : JH

Dato : 22-07-02 12:55

SirWheels Wrote/Skrev:

> VirtualCD er svaret.
>
> http://www.virtualcd-online.com

Hvordan er dine erfaringer med produktet?

JH

Fra : SirWheels

Dato : 22-07-02 12:58

> Hvordan er dine erfaringer med produktet?
Rigtig gode. Den installerer sig.. ber een om at genstarte et par gange,
fordi WindowsXP finder nyt hardware, og så er man oppe at køre. Det nye ikon
der kommer kan man sagtens lukke ned og disable. Jeg benytter mig bare af at
højreklikke på det nye (virtuelle) cd-drev i Stifinder og vælge Insert a
virtual cd (fungerer ligesom Send a file-ICQ-tingen). Det gør man så og
vupti, autostart (hvis man har det på). Jeg er ikke kommet ud for en cd,
hvor den endnu ikke har kunnet "knække" kopi-sikringen.

Men du har ret... det koster jo ret mange penge... tsk tsk... silly me, var
vist lidt for hurtigt ude. Blev bare træt af alle der bad om no-cd-cracks
til dit og dat.

--
Regards/Hilsen
SirWheels

Fra : Peter Jensen

Dato : 22-07-02 13:21

"SirWheels" <webboy81@hotmail.com_removeme_> skrev i en meddelelse
> Men du har ret... det koster jo ret mange penge... tsk tsk... silly me,
var
> vist lidt for hurtigt ude. Blev bare træt af alle der bad om no-cd-cracks
> til dit og dat.

Lyder som om det er mage til det daemon tools gør - bare med den
forskel at daemon tools er gratis

--
Peter J

Fra : SirWheels

Dato : 22-07-02 15:20

> Lyder som om det er mage til det daemon tools gør - bare med den
> forskel at daemon tools er gratis
Okay, det program har jeg ikke prøvet. Daemon Tools lyder bare så...
warez-agtigt

--
Regards/Hilsen
SirWheels

Fra : FeZ

Dato : 22-07-02 16:30

> Okay, det program har jeg ikke prøvet. Daemon Tools lyder bare så...
> warez-agtigt

Hmm, det skal du så have lov til synes selvom jeg ikke
rigtigt kan se hvorfor

Men det virker skulle jeg hilse at sige.
--
FeZ -aka- Peter J

Fra : Mads Jensen

Dato : 22-07-02 21:25

Hej

> Hmm, det skal du så have lov til synes selvom jeg ikke
> rigtigt kan se hvorfor
>
> Men det virker skulle jeg hilse at sige.

Har også brugt programmet en enkelt gang til en Linux iso fil, og det synes
jeg gik godt.
Ved ikke hvor godt det er til virtualle cd drev, altså mapper på disken!

/Mads

Fra : Suffo

Dato : 22-07-02 21:29

Lige en ting til jer alle. Jeg kiggede i nogle lovskrifter og der står:
(oversat til almindelig dansk) At man må tage alle de kopier og bruge alle
de NO-CD crack man vil. Bare man stadig har originalen og at de ikke bliver
brugt på andre computere end ens egne. Desuden når man bruger Virtua-CD så
kopierer man jo sin CD in på computeren og derved har du en kopiering. Hvem
siger at det ulovligt at hente en fil fra en lovlig side???

www.gamecopyworld.com rules

MVH
Suffo - Deltids Cracker

Fra : Suffo

Dato : 22-07-02 21:35

"SirWheels" <webboy81@hotmail.com_removeme_> wrote in message
> Okay, det program har jeg ikke prøvet. Daemon Tools lyder bare så...
> warez-agtigt
Ja det kan godt være, men logoet til FreeBSD er altså en DAEMON

Desuden er Daemon Tools ganske lovligt. Hvis man installerer det nye Nero
burning rom får man også en virtual CD med.

/Suffo

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-07-02 21:46

med min knægts fedtede næver er daemon tools en gave fra himlen

sniper_Nolight

Fra : Suffo

Dato : 22-07-02 22:20

Hail the lord

Fra : Peter T.

Dato : 26-07-02 09:49

"SirWheels" <webboy81@hotmail.com_removeme_> wrote in news:3d3bedb0$0$54700
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> VirtualCD er svaret.
>
> http://www.virtualcd-online.com

Virtual cd er testet og dumpet (husker ikke årsagen). Fantom cd er min
favorit. :)

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware this morning"