MS Windows
briani 27239
Avanceret Stifinder.!
Fra : the CURE

Dato : 22-07-02 09:57

Hvordan sætter jeg egenskaberne på min Windows Stifinder, så den åbner i en
specifik mappe .. og ikke altid i Dokumenter??

Fra : Jens-Peter Vraa Jens~

Dato : 22-07-02 10:20

Hvordan starter du din explorer? Hvis du højreklikker på en mappe og vælger
explorer, så starter den i mappen. Hvis du skriver
explorer c:\windows, så starter den i c:\windows.

Hvis du vil have den til at starte i en specifik mappe, kan du evt. lave en
exp.bat/exp.cmd fil, der indeholder
explorer [mappenavn]

Fra : Madsen

Dato : 22-07-02 12:30

the CURE skrev:

> Hvordan sætter jeg egenskaberne på min Windows Stifinder, så den
> åbner i en specifik mappe .. og ikke altid i Dokumenter??

Laver en genvej til stifinderen og retter Sti / Target til det den
nu skal være. http://www.daube.ch/share/win03.html

Madsen.

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 22-07-02 12:57

the CURE wrote:

> Hvordan sætter jeg egenskaberne på min Windows Stifinder, så den åbner i en
> specifik mappe .. og ikke altid i Dokumenter??

For at starte stifinder i f.eks. Windows biblioteket på drev C: skal
genvejen være :

   explorer.exe /e,c:\windows

Parameteren "/e," angiver opstartsstien.

/klaus

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-07-02 21:14

Hvis man vil have den til at åbne, så man kan se alle drevene bruger man
/n, /e,

Kurt