Hjælp Analog GMS, Ericsson R520M
Fra : Per

Dato : 22-07-02 08:38

Hej med jer

Jeg har lige købt en Ericsson R520m, (fik den for 799,- med sonofon
variant - telekæden).

Men , når jeg wapper virker det kun med analog og ikke isdn.

Er der nogen som ved hvornår og hvordan man bruger de to ?
Isdn på e-mail og WAP med analog ? Eller laver jeg en fejl ?

Og er der nogle erfaringer med denne telefon ? Altså noget jeg ikke skal
gøre (som at smide den i toiletkummen) ?

OG sidst men ikke mindst , kender i nogle gode steder til at arbejde med
billeder til denne telefon. JEg har forsøgt i Corel Draw 8.0 , men kan ikke
får filen lille nok (<600kb). Pixel 73x37 i 4 farver (hvid , sort og to
gråtoner).

Med venlig hilsen
Per
(ps. min e-mail er falsk pga. spam.)

Fra : KGB

Dato : 24-07-02 21:18

"Per" <biker@streetteam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige købt en Ericsson R520m, (fik den for 799,- med sonofon
> variant - telekæden).

Det var sørme billigt !!! Jeg tror jeg gav knapt 4000 for min i sin tid.

> Men , når jeg wapper virker det kun med analog og ikke isdn.
Ja, jeg tror ikke der er nogen danske teleselskaber der understøtter at du
optager to mobil-båndbreder på deres net.

> Er der nogen som ved hvornår og hvordan man bruger de to ?
Hvilke konkrete ? har du ?

> Isdn på e-mail og WAP med analog ? Eller laver jeg en fejl ?
Bare brug analog til det hele.

> Og er der nogle erfaringer med denne telefon ? Altså noget jeg ikke skal
> gøre (som at smide den i toiletkummen) ?

Den med toilettet er nok en dårlig ide. Især hvis du lige har lavet puha

> [...]
ikke
> får filen lille nok (<600kb). Pixel 73x37 i 4 farver (hvid , sort og to
Kender ikke correl draw, men gimp virker fint her. Ellers skulle pait shop
også kunne klare den. Men husk at lave billedet sort/hvidt, ellers er det
klart det fylder.

> Med venlig hilsen
> Per
> (ps. min e-mail er falsk pga. spam.)