formular - problemer med æ, ø, å,
Fra : Anni Sommer

Dato : 15-02-01 00:53

Hej
Jeg har lavet en formular, hvor indholdet sendes til mig via mail - som
postdata.att. Denne fil læser jeg med Notapad. Det virker fint, bortsat fra
at jeg ikke kan få det formateret korrekt. Linieskift virker ikke der står
en kode i stedet for, ligeledes bliver æ, ø og å også udskrevet som kode.
Hvorfor?

Fra : Martin

Dato : 15-02-01 18:35

On Wed, 14 Feb 2001 23:53:21 GMT, "Anni Sommer"
<ccc21842@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>en kode i stedet for, ligeledes bliver æ, ø og å også udskrevet som kode.

prøv at åbne den med explore eller netscape

--

\ Bye for now Martin /
/\ http://www.geocities.com/lsvdk/ /\
>=)'> Email: martini@mailme.dk <'(=<
\/ ICQ: 58847459 \/
/ \

Fra : Anni Sommer

Dato : 15-02-01 23:07

Tak for tippen, men det bliver det samme, det er stadig ulæselig. Er der et
sted man skal sætte karaktersæt op??

Hilsen
Anni