ISDN..støj på linien!
Fra : Lasse Nielsen

Dato : 21-07-02 23:45

Jeg har før stillet dette spørgsmål og kan se at der er en masse der har
svaret. Men jeg kan af en eller anden grund ikke læse dem.

Jeg har utrolig meget støj på min analoge del. Det er det samme hvis jeg
sætter min tlf. direkte til mit Lasat speedII?

Hvad kan det være?

NT-boksen?

Lasse

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-07-02 13:06

"Lasse Nielsen" <lasse_andkjaer@get2net.dk> wrote in message
> Jeg har utrolig meget støj på min analoge del. Det er det samme hvis jeg
> sætter min tlf. direkte til mit Lasat speedII?
> NT-boksen?

Måske...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Sørensen

Dato : 22-07-02 19:01

"Lasse Nielsen" <lasse_andkjaer@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har utrolig meget støj på min analoge del. Det er det samme hvis jeg
> sætter min tlf. direkte til mit Lasat speedII?

Prøv at låne dig frem til et andet modem eller en anden NT / NT-AB for at
lokalisere problemet.

vh.
Sørensen