Dyrt ?
Fra : Olsen

Dato : 21-07-02 21:02

Jeg havde TDC internet.
Ca. dobbelt så dyrt som Cybercity..så jeg skiftede....glad og tilfreds.

Nu har mutter fået mobiltelefon...taletid ....hos TDC...
Og om sandten det igen ikke er dobbelt så dyrt
som mit eget taletidskort fra SONOFON..
Og så gir' hun 5 kroner i minuttet...og så kommer
det sjove TDC-pis...fra 17:00 halv pris...

Hvorfor fanden skal TDC score møntet
i dagtimerne, når SONOFON har råd
til at gi' mig minutprisen på 2.50 døgnet rundt...

Jeg hader TDC..kæft mange blir' snydt
af deres "tilbud"....

Fra : Fischer

Dato : 22-07-02 06:11

> Jeg havde TDC internet.
> Ca. dobbelt så dyrt som Cybercity..så jeg skiftede....glad og tilfreds.

Godt for dig. Cybercity har sikkert lært det.
Mit allerførste internetabonnement var hos Cybercity - og dengang var det
uhyggeligt ustabilt.

> [...]
> som mit eget taletidskort fra SONOFON..
> Og så gir' hun 5 kroner i minuttet...og så kommer
> det sjove TDC-pis...fra 17:00 halv pris...

Ja, hverdage efter kl. 17 - samt hele weekenden + helligdage er prisen på
TDC taletid den samme som dit Sonofon-kort.
Og hvad har vi så lært af det?: Hvis man taler meget i mobiltelefon i
dagtimerne, så er TDC mobiltid ikke det rigtige valg.

En detalje du måske overser er, at med et TDC mobiltid skal du blot bruge
for 50,- kr. om ÅRET.
Med et Sonofon taletidskort så er du tvunget til at bruge for mindst 99,-
kr. pr. 3 måneder.

Og med det forbrug, så er det måske ikke et taletidskort man skal have?
Med et tank-op abonnement hos Telmore kan du mere end halvere din minutpris
og kappe 66% af prisen på SMS i forhold til Sonofon taletid.
Men det kræver jo selvfølgelig at man er 18 år .....

> Hvorfor fanden skal TDC score møntet
> i dagtimerne, når SONOFON har råd
> til at gi' mig minutprisen på 2.50 døgnet rundt...

Og hvorfor koster det over dobbelt så meget hos Sonofon som hos Telmore???

> Jeg hader TDC..kæft mange blir' snydt
> af deres "tilbud"....

TDC har IMHO et meget fint produkt for folk der ikke taler så meget og som
mest taler i fritiden. Det er der ikke meget snyd ved.
Men folk snyder sig selv ved ikke at sætte sig ind i hvad der bedst dækker
deres behov.

*Fischer