Lillebror opdat.
Fra : marianne hellemose

Dato : 21-07-02 21:11

En mail fra Betina & Brian

Han er ved at tø op Han er mere kæk idag. Han har været rundt i hele
lejligheden, samtidig med at han snakker. Han fortæller sikkert hvad han
oplever, men snaksaglig det er han. Han er vild med klatretræet og
hygger sig godt og grundigt. De andre tager det stadig pænt, men han kan
godt sige fra hvis de "gamle" kommer for tæt på, men det er kun nogle
gange, andre gang er der ingen problemer. Han er lidt forskrækket en
gang i mellem, men der er jo også nye lyde og dufte. I det hele går det
stille og roligt fremad. Han har sin lille bakke som han har stående i
et hjørne af stuen. Her har han også mad,vand og sit tæppe, samt en
dejlig stol med et blødt tæppe hvor han rigtig hygger. Der har han
ligget meget. Han har spist og drukket og han har også fået tun. Det
gled lige ned, så han er ikke helt fra den

Vi må se hvor kæk han er i morgen, han ligner ihvertfald en med krudt i .

Vi skal nok skrive igen hvordan det går.

Hilsen
Betina & Brian

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : AEK

Dato : 21-07-02 22:08

Hvor er det SKØNT at høre !
Fortsat pøj pøj.

Balsam for Mariannes ører ( Som ikke vil have Don Oscar de la Hoya på
ferie.....*S*)
Kæresten skreg af grin, da jeg fortalte, at jeg har forsøgt at få Oscar på
ferie.

/ Anya.

Fra : marianne hellemose

Dato : 21-07-02 22:21

Hej Anya
måske kunne vi bytte 8 dage, jeg tager Oscar og du
tager Fnugger, var det en ide *GG*

Fra : AEK

Dato : 21-07-02 22:37

Hej Marianne !

Hmmm, jeg har netop forelagt kæresten ideen ...*S*
Han mener IKKE, at Oscar & jeg kan undvære hinanden....hi hi.

Hvor er Fnugger dog kær - MEN åbenbart en snakkemaskine som Don Oscar er
blevet.....
Han mener, at når køkkendøren bliver åbnet, så er det fuld fire spring
afsted - op på min min stol og gøre sig lækker....
Så kommer der en remse af kattesprog , så lang.
Vi snakker igen , og fortæller ham , hvor " klog ", han lyder or not...*G*

Fint ang. Breth.- Sig til, hvis du får brug for hjælp. Jeg har ikke så meget
styr på de der compere, men det har kæresten.
Har du brug for penge til udgifter ?

/ Anya ( Som glæder sig til at sende Oscar på ferie.....hi hi.) Så skal
Marianne komme til at nusse kattemave, som aldrig før.
Se blot denne yndige mave - den SKAL nusses mange gange HVER dag !
http://dk.msnusers.com/AnyasKatte/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=50

Fra : marianne hellemose

Dato : 22-07-02 08:40

Hej Anya
Det lyder som om at Oscar og Fnugger kunne være
"enægget tvillinger" når Fnugger synes at her er for
stille så galoperer han gennem huset mens han råber
som en gal, og hvis jeg ber ham om at tie stille så får
jeg en svada "katsk"

Det har ikke været de store udgifter, så det går nok,
det meste har været klaret via "puteren" ellers skal
jeg nok "råbe op" *GG* som Oscar & Fnugger

--
Marianne der synes at Oscars mave er smuk