MS Windows
briani 27239
Win2000 opstart
Fra : The Wild West

Dato : 21-07-02 21:15

Hej......
Jeg har lige installeret Win2000 på min computer og installationen forløb
godt.

Jeg har imidlertidig et problem med at computeren er mægtig langsom til at
starte op!
Den står i lang tid og "tygger" på skærmbilledet/aktiviteten "Starter".
HD'en starter lige lidt og står så stille et stykke til som om den står og
venter på et eller andet..

Det var værst lige da jeg havde installeret. Der kunne den stå og ventet
flere minutter.

The Wild West
Ole PE Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-02 07:40

"The Wild West" skrev blandt andet:
> Jeg har imidlertidig et problem med at computeren er mægtig langsom til at
> [...]

Hej Ole
Har du et netkort installeret i computeren?

Mvh.
Per Schulze
http://Webkurs.dk

Fra : The Wild West

Dato : 22-07-02 09:57

"Per Schulze" <info*AT*webkurs.dk> skrev i en meddelelse
> starte op!
>
> Hej Ole
> Har du et netkort installeret i computeren?

Ja, det har jeg -til adsl forbindelse...
The Wild West
Ole PE Jensen