Toldbestemmelser
Fra : goofy

Dato : 21-07-02 20:09

Hej Alle

Så må jeg be´ om hjælp igen.'Jeg har tidligere funde
ind/udførdselsbestemmelserne for kat på veterinærdirektoratets side, men det
kan jeg ikke mere
er der nogen der kan hjælpe mig med et link.
det drejer sig specielt om udførsel af killing til Tyskland
Steen

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-07-02 20:17

"goofy" <vinbaek@oncable.dk> skrev...
> [...]
det
> kan jeg ikke mere
> er der nogen der kan hjælpe mig med et link.

Hej Steen
De er lige her (husk nu at bookmarke dem...
http://www.foedevaredirektoratet.dk/vis.cgi?Hund_og_kat

> det drejer sig specielt om udførsel af killing til Tyskland

Rabiesvaccine som er mindst 30 dage gammel, og killinger kan kan vaccineres
fra 9-ugers alderen. Så let kan det være

Mvh. Camilla - som også snart skal til Tyskland, men bare på udstilling en
enkelt dag...

Fra : goofy

Dato : 21-07-02 20:56

Tak Camilla

Fra : goofy

Dato : 21-07-02 21:37

Hej Camilla

Hvordan tolkes det, at der
Punkt 1. Rabiesvacnation: mindst 30 dage o.s.v

punkt 2 Hundehvalpe/kattekillinger : Kan tidligst o.s.v

Punkt 3 Hund/kat under 3 md. gamle. Kræves et sundhedscertificat fra
embedslægen på grundlag af en sundhedsattest fra praktiserende læger.

Er punkt 1 + 3 nødvendige eller kan punkt 3 " stå alene"
Steen

Fra : Camilla Baird

Dato : 21-07-02 21:50

On 21/07/2002 22:37, in article ahf625$nj9$1@sunsite.dk, "goofy"
<vinbaek@oncable.dk> wrote:

> [...]
> embedslægen på grundlag af en sundhedsattest fra praktiserende læger.
>
> Er punkt 1 + 3 nødvendige eller kan punkt 3 " stå alene"

Alle 3 punkter kan stå alene hver for sig.
Jeg ved at killinger under 3 mdr ikke behøver rabies vacc. Og eftersom der
gerne er nogle dage mellem de 12 uger og de 3 mdr kan det faktisk godt
nås...
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : goofy

Dato : 21-07-02 21:58

Hej Camilla
Når vi ses har du fortjent et kindkys

Steen

Fra : Camilla Baird

Dato : 21-07-02 20:58

On 21/07/2002 21:08, in article
3d3b06c9$0$54720$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "goofy"
<vinbaek@oncable.dk> wrote:

> [...]
> kan jeg ikke mere
> er der nogen der kan hjælpe mig med et link.
> det drejer sig specielt om udførsel af killing til Tyskland

Hvad er det helt præcist du vil vide om udførsel af kat fra DK til Tyskland?
Katten skal bare have en gyldig rabiesattest, så er den klar til at rejse
til Tyskland.

Fra : N/A

Dato : 21-07-02 21:02

Fra : goofy

Dato : 21-07-02 21:02

Hej Helle
Takker for hjælpen, men jeg kunne ikke få linket til at virke får meddelsen
" siden kan ikke vises"
"http://www.foedevaredirektoratet.dk/publikationer/publikationer/pjecer/rejs
> _hundogkat/kap4.html

Takker