MEGET fornærmet Gixxer
Fra : -[ F e r ]-

Dato : 21-07-02 20:06

Hej NG

Mig og kæresten var i sidste uge på et internat og inges Kattehjem, for at
kigge efter en killing mere. Min Kæreste Louise fik dagene efter nogen loppe
bid, hmm, vi har da nok slæbt lidt lopper med hjem, og idag så jeg at gixxer
kløede sig på en lidt effektiv måde og lidt tit.

OK, det var vist også 1,5 til 2 mdr siden sidste Frontline VET spray kur.
Hun får en tur... Resultatet. Jeg har rimlig ondt i en hånd, blev rimligt
flænset, og katten, ligner en punker, med attituden fra en jae.... et eller
andet der er blevet kørt ned af en damp trommel og smidt ned fra 4 med
vilje... DAMN hun er sur/muggen/fornærmet... *gg* Hun bliver vel god igen.

Men når den Frontline Vet spray er brugt, så bliver det de der dråber i
nakken.

Mvh Tommy Fer & Gixxer
Suzuki GSXR250
http://fer.adsl.dk
tommy@fer.com

Fra : Ann K

Dato : 21-07-02 20:32

Ja... når man først én gang har prøvet at spraye hele fire katte med
frontline... så sætter man STOR pris på at der også findes "de der
dråber" *fnis*
Husk at rense sårene på hånden med klorhexidin... der går så nemt
betændelse i en rift
Og forsøg så at give punkeren lidt tun... det betød at vi her hjemme
blev tilgivet lidt hurtigere
Mvh Ann

Fra : Linda

Dato : 21-07-02 21:33

Hej
jeg har osse prøvet at spray med Frontline, det var heller ikke nogen
succes, med meget sure og fornærmede katte, så jeg er gået over til den i
nakken, de er ikke så sure i ret lang tid, for det er slet ikke så slemt som
det andet, så jeg holder mig til dem i nakken, selv om det er dyre at bruge
"suk"
Mvh
Linda og 3 tilfredse katte