IE6 glemmer mine instillinger
Fra : Morten Dall

Dato : 21-07-02 19:48

Hej alle jeg håber der er en der kan hjælpe, når jeg starter min IE6, er der
trykket på "søg" knappen så der er den ms søge side ude i venstre side, og
værktøjs linjen "hyperlink" er slået til.

når jeg så slår de to ting fra og lukker, og åbner IE igen så er det som det
skal vare (de er væk) men hvis jeg genstarter maskinen, så er den gal igen
så er de der pludselig der igen. hvad er der galt

Jeg bruger Win2K

mvh Morten Dall

Fra : Madsen

Dato : 22-07-02 01:04

Morten Dall skrev:

> Jeg bruger Win2K

Mon du er logget ind med administratorrettigheder når du laver den
ændring? Det kunne have noget med det at gøre.

Madsen.

Fra : Morten Dall

Dato : 22-07-02 17:33

> Morten Dall skrev:
>
> Mon du er logget ind med administratorrettigheder når du laver den
> ændring? Det kunne have noget med det at gøre.

ja jeg er ikke logget ind med den bruger der heder administarator, men jeg
er logget ind med en bruger der er medlem af administartor gruppen, så det
er vel godt nok ?

mvh Morten Dall

Fra : Madsen

Dato : 22-07-02 21:12

Morten Dall skrev:

> ja jeg er ikke logget ind med den bruger der heder administarator,
> men jeg er logget ind med en bruger der er medlem af administartor
> gruppen, så det er vel godt nok ?

Ja, det burde det være.

Madsen.