Åh, hvor er jeg dejlig !!!!!!!
Fra : Coppi

Dato : 21-07-02 18:58

Hejsa.

Følgende dialog udspiller sig for tiden hjemme hos os.
( Røskva på 10 år er på vej til at blive højløbsk)

Røskva :
Du, Coppi, synes du ikke lige bare jeg er dejlig.
Coppi :
Jo, det har du da altid været.
Røskva :
Sku` vi så ikke lige gå en tur herover bag ved , så ingen kan se os ?
Coppi :
Hvorfor det ?
Røskva :
Jamen fordi, så kunne vi jo lige, du ved nok.
Coppi :
Det er altså for tidligt.
Røskva :
Jamen, vi ku` da godt alligevel.
Coppi :
Nej, du må vente.
Røskva :
Jamen, altså ( slikker ham blidt i øret ), er du nu sikker på det ikke skal
være idag ?
Coppi :
( snuser hende bagi ).Nej, det er altså for tidligt.
Røskva :
SUK

Fra : MM

Dato : 21-07-02 21:55

*SSS* hvor sødt...Ja her sker det også tit at vi kan høre hvad Samson tænker

f.eks når jeg kalder på ham...Først snuser han lidt videre med det ene øre
lidt løftet (han tænker meeeget langsomt..han er jo en stor hund *GG*...
"æææj nu kalder hun igen...." Jeg kalder lidt højere trods det at han står
50 meter fra mig "hmm hvad er det nu det er jeg skal når hun siger det
der??" Jeg kalder igen. Samson løfter hovedet og kigger på mig "nåååh det er
vist noget med at jeg skal et eller andet..." jeg bliver irriteret og siger
småsurt at nu skal han altså komme "nååh ja det var jo noget med at jeg lige
skal løbe hen til hende...lalalalalaaaa (mens han løber glad henimod mig som
om han har været den dygtigste hund i verden

--

Venlig hilsen Mia
fjern xxx i mailadressen

Fra : Camilla Rømer

Dato : 22-07-02 00:10

Hejsa!

Fin side og skønne billeder!
Men jeg bliver lige lidt nysgerrig, mht hvilken race Samson er (det er lidt
svært at se hvor stor han er på billederne) -er han Grand danois? Jeg
spørger fordi min egen (Indy, som jeg efterlyser kuldsøskende på, i tråden
"Tysk jagtterrier/sankt bernhard blanding") ligner Samson til forveksling! -
Bortset fra at Indy vist er lidt mindre.

Mange hilsner,
Camilla Rømer
MM <mivse@sol.dkxxx> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d3b1e99$0$13930$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Marlene

Dato : 22-07-02 09:14

Coppi <annie321@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d3af615$0$80821$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> være idag ?
> Coppi :
> ( snuser hende bagi ).Nej, det er altså for tidligt.

Ha, ha, hvor sødt! Jeg kan godt lide din (eller dine hundes!) humor!

Mvh. Marlene.