kan ikke starte a7v-e op
Fra : Kim Lehmann Poulsen

Dato : 21-07-02 18:25

der kommer ikke noget billede på, hvad betyder det når den bliver ved med at
bippe ? ved ikke hvor mange gange, men der lader til den bare bliver ved med
at bippe ? nogen der har nogen ide ?
mvh Kim

Fra : Razer

Dato : 21-07-02 20:50

"Kim Lehmann Poulsen" <KLP@Vejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> bippe ? ved ikke hvor mange gange, men der lader til den bare bliver ved

Jeg kan ikke huske det 100% men jeg mener at det er rammene den er gal med
når det er en kontinuel række af beeps.
Tag dem ud og sæt dem i igen.

Har du rodet i maskinen?? for du kan jo have trukket noget ud ved en fejl
eller være så uheldig at have brændt noget af med statisk elektricitet.

Kik evt i din manual til dit mobo, der er opgivet hvilke fejlmeddelser din
bios kan give.

Med venlig hilsen

Thomas