Gravid? ja/nej
Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 21-07-02 18:02

DAvs!!

Hvordan kan man se om ens kat er gravid, er der nogle specielle kendetegn
man kan se efter?? og hvor lang tid er de drægtige i?

Mvh
Hanne M.

www.toyota-forum.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 21-07-02 18:29

Hej Hanne M
Man kan se det på dievorterne ca. 18-22 dage efter parring, de vil blive
pink og lidt større, en kat går ca.
9 uger dvs 63-68 dage, mit indtryk er at det som regel
efter dag 65 de føder, sidste halvdel af drægtigheden
vil hunkatten så begynde at blive "rundere"

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 21-07-02 18:49

Vi har faktisk ikke lagt mærke til noget forandret med hende indtil for ca.
1 uge siden da vi kunne se at hun var blevet noget tykkere nede bagpå, og
det passer med at hun var i løbetid sidst i maj, og vi er så kommet hjem
idag fra en weekend tur og kan se at hun er blevet endnu større. Mht.
dievorterne er de godt nok lidt store, men da vi ikke har lagt mærke til dem
normalt har vi lidt svært ved at vurdere om de er normale eller store, da
det er den første hunkat vi har haft.

Mvh
Hanne M.

Fra : Jette

Dato : 28-07-02 18:19

"www.toyota-forum.dk" skrev:
> Hvordan kan man se om ens kat er gravid, er der nogle specielle
kendetegn
> man kan se efter?? og hvor lang tid er de drægtige i?

Der ligger 3 gode artikler om emnet på vores hjemmeside, som du kan
kigge på:

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/category_index.php?cat=10

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 29-07-02 16:16

Hej gruppe.

Jeg kan fortælle at hun er gravid, vi ringede til vores dyrlæge og snakkede
lidt med ham og vi fortalte lidt om hvordan hun opførte sig og han sagde så
at hun helt sikkert var gravid. Nu går vi så og venter på at hun tager sig
sammen og føder for hun er dælme blevet noget rund og kan kun ligge på
siden, så det er nok lige op over nu.

Mvh
Hanne M.