muldvarp
Fra : Jan Holm

Dato : 21-07-02 17:41

Er det normalt at katte kan fange en muldvarp. Her til morgen
lå der noget udefinerbart foran døren til soveværelset. Først
troede jeg det var noget opkast men så kunne jeg se en pote
med lange tynde negle. Har hele dagen undret mig over hvad
det kunne være hvor tanken så slog mig. Fandt et billede af en
muldvarp og jeg er 99,9% sikker på at det var en sådan.

Det ville da være så lækkert med en til at forsvarer græsplænen
mod dem.

Mvh
Jan Holm

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-02 18:06

Hej Jan

Om det er normalt ved jeg ikke, men jeg har selv en oplevet en kat der flere
gange leverede muldvarper til sin familie..
Sikke et jagtinstinkt!

Venligst

Gonzo

Fra : Jan Holm

Dato : 21-07-02 20:59

Gonzo wrote:
> Om det er normalt ved jeg ikke, men jeg har selv en oplevet en kat
> der flere gange leverede muldvarper til sin familie..
> Sikke et jagtinstinkt!
> Gonzo

Det må man sige. Har set at han nogle gange kan sidde i timer
og kigge på et mulvarpeskud. Han ved at der er et eller andet
dernede men ret imponerende at han kan få fat i den.

Mvh
Jan Holm

Fra : Dina Rasch

Dato : 22-07-02 12:54

Uha.....mine misser er gode muldvarpefangere......... og det gør bestemt
ikke os noget, da vi har mange af dem i vores have.