Hjælp til send-funktion
Fra : Lars Nielsen

Dato : 15-02-01 00:00

Hej NG

Jeg har et problem som jeg har arbejdet med i nogen tid men jeg kan ikke
finde ud af hvordan jeg får det løst.

På min hjemmeside, gribbesnille.homepage.dk, (i linket "udfyld dine ønsker
her") har jeg oprettet en formular som mine gæster kan udfylde og sende til
mig i forbindelse med noget vagtordninger til Skanderborg festival. Men jeg
kan ikke få funktionen til at fungere. Når man har udfyldt formularen kan
man godt slette det hele ved at trykke på "nulstil" - knappen, men trykker
man på send knappen siger kommer der en side frem som siger følgende:

----------"Web-side med aktive FrontPage-komponenter
Du har sendt en formular eller fulgt en hyperlink til en side, der kræver en
Web-server og FrontPage-serverudvidelser for at kunne fungere korrekt.

Denne formular eller andre FrontPage-komponenter vil fungere korrekt, hvis
du udgiver Web-stedet på en Web-server, hvor FrontPage-serverudvidelser er
installeret.

Klik på pilen <Tilbage> for at vende tilbage til den forrige
side."----------------

Kan nogle hjælpe mig ville jeg blive meget glad.

På forhånd tak
Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-02-01 02:31

Thu, 15 Feb 2001 00:00:05 +0100, skrev "Lars Nielsen"
<Gribbesnille@vip.cybercity.dk>:

>Kan nogle hjælpe mig ville jeg blive meget glad.

Ja, du skal finde et webhotel, som understøtter Frontpage Extensions,
til din hjemmeside.

Worldonline og Geoties gør det, ellers må du købe et »rigtigt«
webhotelplads.

med venlig hilsen
Knud
--