Datakabel el. lign til 3510
Fra : Matthiessen

Dato : 21-07-02 17:10

Hvordan kan man overføre data til sin 3510 fra sin computer - hvis muligt ?

Kan man købe et datakabel ( som jeg havde til 3210 ) et eller andet sted ?
Træls at skulle betale i dyre domme for ting, man selv kunne lægge ind (
Ringetoner, logoer, javaprogrammer osv ) !

VH
Anders Matthiessen

Fra : helloo.dk

Dato : 22-07-02 16:26

Kabel til en 3410 er det samme som en 3310...
kan købes på
http://www.super-cover.com

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 22-07-02 17:54

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in message
> Kabel til en 3410 er det samme som en 3310...
> kan købes på
> http://www.super-cover.com

Det var 3510 han spurte om, men det er vel stadig samme kabel som på 3310,
formoder jeg?

Hvar skal denne kobles til en 3510?

Mvh

Thorolv

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 23-07-02 08:03

"Thorolv Valentinsen" <tvpost@chello.no1234567> skrev i en meddelelse

> "helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in message
> >

> Det var 3510 han spurte om, men det er vel stadig samme kabel som på 3310,
> formoder jeg?

Nope - det er ikke samme kabel

> Hvar skal denne kobles til en 3510?

På samme måde som 3310 - men stikkene sidder i den anden side.

/Steen

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 23-07-02 18:52

"Steen Holm Pedersen" <shp@_works_at_dsidata.dk> wrote in message

> "Thorolv Valentinsen" <tvpost@chello.no1234567> skrev i en meddelelse

> Nope - det er ikke samme kabel

> På samme måde som 3310 - men stikkene sidder i den anden side.
>
> /Steen

Kan du forklare det litt nærmere? Jeg har nemlig aldri brukt datakabel på
3310.

For å si det sånn; i den ene enden er det en PC-kontakt, serie eller USB.
Men hva er i den andre enden, og hvor skal den kobles til 3510? I bunnen er
det jo kun kontakt for batterilader, bordlader og handsfree. På 7110 f.eks
er det jo tydelig plass for en datakabel også.

Mvh

Thorolv

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 23-07-02 19:44

Hej Thorolv

Der sidder et stik nede under batteriet (på selve printpladen) man har
således et stik på datakablet det kan stikkes ind under batteriet imens
batteriet stadig har kontakt med telefonen.

--
Nikolaj Riis Josephsen

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 24-07-02 07:22

"Nikolaj Riis Josephsen" <NoReply@NoSpam.com> wrote in message
> [...]
> således et stik på datakablet det kan stikkes ind under batteriet imens
> batteriet stadig har kontakt med telefonen.

Ok, nå begynner jeg å forstå.

Takk for hjelpen til deg og andre som har svart!

- Thorolv

Fra : helloo.dk

Dato : 24-07-02 19:01

UPS.. Der læste jeg lidt for hurtigt..
3410 og 3510 er ikke ens stik.
Hvor kan man enligt købe stik til en 3510?

Fra : Matthiessen

Dato : 24-07-02 19:46

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> UPS.. Der læste jeg lidt for hurtigt..
> 3410 og 3510 er ikke ens stik.
> Hvor kan man enligt købe stik til en 3510?

Det var mit spørgsmål :)

Fra : tumlingen

Dato : 26-10-02 09:51

"hvor kan man købe et datakabel til 3510 der virker, ved i det ??

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Bjørn Jensen

Dato : 27-10-02 12:00

Har du prøvet www.thansen.dk ? Der købte jeg engang et datakabel til 3310,
det virkede perfekt.

MVH Morten

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 27-10-02 14:15

"Morten Bjørn Jensen" <Mortenbj@image.dk> skrev i melding
> Har du prøvet www.thansen.dk ? Der købte jeg engang et datakabel til 3310,
> det virkede perfekt.

Kabel til 3410 går IKKE på 3510, fordi kontakten på "hovedkortet" er
plassert på motsatt side.

Det finnes et firma i England som leverer både kabel og programvare til
3510. Det heter Logo Manager. Se link:

http://www.logomanager.co.uk/cat/cat.php?cat=main

Håper dette kan hjelpe.

Mvh