Ny Crichton film : Timeline
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 21-07-02 16:08

Michael Crichton's bog Timeline er iøjeblikket ved at blive filmet ; Den
instrueres af Richard Donner.

De som har læst bogen, ved at det her har potentiale til at blive en ganske
fantastisk film.

Crichton og Donner sammen om en film ! Scifi og action mødes i skøn
forening......det kan kun blive godt.

Nøøøj hvor jeg ihvertfald glæder mig.

Thomas

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 21-07-02 16:13

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Michael Crichton's bog Timeline er iøjeblikket ved at blive filmet ; Den
> instrueres af Richard Donner.

Her er lidt info :

http://filmforce.ign.com/timeline/

Thomas

Fra : Jakob Madsen

Dato : 21-07-02 19:05

> Crichton og Donner sammen om en film ! Scifi og action mødes i skøn
> forening......det kan kun blive godt.

Jeps. Donner er ikke min favorit instruktør, men han har da lavet et par
gode film og Crichton har endnu ikke skuffet mig!

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : CybaMerc

Dato : 21-07-02 21:03

A long time ago in a galaxy far, far away....
Thomas Mouritsen wrote:

>Michael Crichton's bog Timeline er iøjeblikket ved at blive filmet ; Den
>instrueres af Richard Donner.

Hmm... jeg troede ellers, han var igang med Crazy Taxi. Det bliver
måske det næste, han arbejder på.

[snip]