Ada is here!
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 21-07-02 15:46

Så har hun slået til, den lille ungdomsforbryder. Ada har overvundet
alle hæmninger og fræser nu rundt i hytten på opdagelse. Hun har for
længst fundet ud af at vi ikke er farlige, og til video-aften i går
trampede hun med stor interesse rundt på både os og gæsterne. De andre
katte er hun stadig ikke helt tryg ved, men har dog nedtonet hvæseriet
meget. Endda hundene har hun hilst på da de sov, men sprang hurtigt
uden for rækkevidde da Arthur åbnede de søvnige hængeøjne.

Hverkan de andre katte eller hundene har vist hende den store interesse,
så vi har valgt at lade dem alle rende som det passer dem. Ada har en
kurv på skrivebordet hvor hun kan gemme sig lidt, samt mad og vand.
Herfra udgår hendes store ekspeditioner til tv'et, sofabordet,
soveværelset og vindueskarmen.

At Marianne har haft sit hyr med hende tror jeg nu på. Jeg har
killinge-klo striber ned af begge arme, vand i tastaturet og har brugt
et kvarter på at samle hundreder af tegnestifter op fra gulvet. Havde
helt glemt hvor utrættelig sådan en lille størrelse er. Desværre har
hendes indledende hvæseri resulteret i at de to ungkatte holder sig på
afstand, men mon ikke hun tøer op og begynder at lege med dem inden alt
for længe?

Hilsen Dorthe ( - og Ada der lige nu er faldet i søvn i sin kurv...)

Fra : marianne hellemose

Dato : 21-07-02 17:14

Hej Dorthe
Tjaa hvad kan jeg sige, udover "god fornøjelse" de to
ungkatte og Ada skal nok finde sammen om at drive
jer til vanvid, bare rolig *GGG* giv hende en nuser,
he he du må godt vente til hun alligevel er vågen.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk