Nogle fra Valby eller omegn?
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 21-07-02 15:00

Hejsa.

Jeg ville egentlig bare høre am der var nogen her i ng'eren som var fra
Valby eller omegn.

Hilsen Randi

http://kattens-osse.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 21-07-02 15:02

"Thomas Jørgensen" <spam-mail@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Jeg ville egentlig bare høre am der var nogen her i ng'eren som var fra
> Valby eller omegn.

Kan Rødovre komme ind under "omegn" ?

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-07-02 15:11

> "Thomas Jørgensen" <spam-mail@cybercity.dk> skrev...
>
> Kan Rødovre komme ind under "omegn" ?

Og jeg bor på Østerbro - det må da også være "omegn" (Valby er ca. 25 min.
buskørsel væk...).

Mvh. Camilla

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 21-07-02 15:23

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Og jeg bor på Østerbro - det må da også være "omegn" (Valby er ca. 25 min.
> buskørsel væk...).
>
> Mvh. Camilla

Det var rart at hører... mit indtryk af at læse brevene i ng'eren var at der
var utrolig mange jyder. jeg følte mig lidt alene *snøft* det er jo ikke
lige katte som mine veninder intereserer sig mest for :)

Fra : Pia J

Dato : 21-07-02 15:29

Nejda, vi er masser af sjællændere

:Pia

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 21-07-02 15:47

> [...]
> var utrolig mange jyder. jeg følte mig lidt alene *snøft* det er jo ikke
> lige katte som mine veninder intereserer sig mest for :)

He he, sjovt jeg havde faktisk det modsatte indtryk - nemlig at her var
flest sjællændere.
Jette, kan man lave en statistik via hjemmesiden for at se hvem der er flest
af? bare sådan for sjovs skyld
(altså med andre ord ikke hvis det er et stort og besværligt arbejde)

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Eva

Dato : 21-07-02 18:06

Hejsa
Ha ha. Jeg har det ligesom Lisbeth.
Troede/regnede med at der var flest fra sjælland, men mon ikke der også er
jyder i blandt alle jer kloge mennesker?
Bare ren nysgerrighed. Om man kommer det ene eller andet sted fra betyder
vel forhåbentlig ikke så meget?
Hilsen Eva (fra jylland)

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 21-07-02 18:09

"Eva" <eva@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jyder i blandt alle jer kloge mennesker?
> Bare ren nysgerrighed. Om man kommer det ene eller andet sted fra betyder

Det betyder ingen ting hvor man kommer fra, det var mere af hensyn til
eventuelle træf. Der er så langt til Jylland hvis man skulle møde nogen her
fra...

Hilsen Randi
http://kattens-osse.homepage.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 21-07-02 21:54

> Det betyder ingen ting hvor man kommer fra, det var mere af hensyn til
> eventuelle træf. Der er så langt til Jylland hvis man skulle møde nogen
her
> fra...

Hej Randi

Jeg holder kattetræf på fredag (d. 26/7), så hvis du ikke skal noget, skal
du være velkommen hos mig. Send mig en mail på wessel@dk-ginkgo.dk så sender
jeg en adresse.

Jeg ved ikke hvordan man linket til en meddelelse, men dette er et forsøg på
at linke til min oprindelige invitation:
<3d309d03$0$46210$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>

Indtil videre er vi vist 13 og en baby (og evt. Anns mand Jan - hvis Anns
forhandlinger går godt Vi har temmelig mange siddepladser, så det er
ikke noget problem - jeg kan bare ikke love, at vi alle sammen kan sidde
omkring stuebordet, men det går nok alligevel

(Et lille P.S.: Er der ikke nogen, der har lyst til at bage en kage og tage
med? Jeg er meget lidt begejstret for at gå i køkkenet

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 22-07-02 08:39

Hej Grit

Jeg vil meget gerne komme, hvis ikke det er for svært at komme derud med det
offentlige.. for selvom jeg har kørekort har jeg ikke bil. Og jeg elsker at
bage så det er da lige et job for mig J

Fra : Lene Vang

Dato : 22-07-02 09:36

Hej Grit

jeg kan godt prøve at bage en kage eller to

--
Hilsen

Lene Vang

Fra : Grit Wessel

Dato : 22-07-02 16:26

> jeg kan godt prøve at bage en kage eller to

Hej Randi, Lene og Mette

Tusind tak til Jer alle tre. Jeg glæder mig til at smage kagerne.
Vi ses på fredag.

MVH Grit

Fra : Marie-Louise

Dato : 21-07-02 20:33

Jeg er fra Hellerup, det er heller ikke så langt væk (især ikke fra Østerbro)

Marie-Louise

Fra : Kate

Dato : 23-07-02 18:08

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in

> He he, sjovt jeg havde faktisk det modsatte indtryk - nemlig at
> her var flest sjællændere.

Sjovt det er faktisk også mit indtryk. Eller måske er vi bare de mest
højtråbende
Oh Måløv er ikke Valbys omegn, men dog Kbh's

Kate

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 21-07-02 16:00

In article <ahefls$2hac$1@news.cybercity.dk>, Camilla Scharff
<camischa@jubiimail.dk> wrote:

> Og jeg bor på Østerbro - det må da også være "omegn" (Valby er ca. 25 min.
> buskørsel væk...).
>
> Mvh. Camilla

København S her - det må vel også kunne kaldes "omegn"

http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck
fjern "x" fra e-mail adresse v. privat svar

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 21-07-02 16:17

> Jeg ville egentlig bare høre am der var nogen her i ng'eren som var fra
> Valby eller omegn.

Vanløse her :) Så der er faktisk rigtig mange Københavnere herinde.

Vibeke J

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 21-07-02 16:17

"

> Vanløse her :) Så der er faktisk rigtig mange Københavnere herinde.
>
> Vibeke J

Ja det ser jeg nu... :) og du er enda tæt på mig. må man sige.

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 21-07-02 16:49

"Thomas Jørgensen" <spam-mail@cybercity.dk> wrote in news:ahejc4$2mh2$2
@news.cybercity.dk:
> Ja det ser jeg nu... :) og du er enda tæt på mig. må man sige.

Jeg er jyde... men bor i Valby :)

Carsten Sørensen

Fra : nitsen

Dato : 21-07-02 17:02

"Carsten Sørensen" <surfsmurf@rift.dk.invalid> skrev

> Jeg er jyde... men bor i Valby :)
>

> Carsten Sørensen

Jeg er fynbo - bor i Vallensbæk Str. - arbejder i Valby - så du er slet ikke
så alene Randi §

Mvh

Anita og Frode der snorker og Agnes der leger med faaaaar i stuen

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 21-07-02 16:56

"nitsen" <nitsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> "Carsten Sørensen" <surfsmurf@rift.dk.invalid> skrev

> Jeg er fynbo - bor i Vallensbæk Str. - arbejder i Valby - så du er slet
ikke
> så alene Randi §

Jeg sidder her og bliver så glad. lige pludselig er jeg ikke længere
alene...*lol*

http://kattens-osse.homepage.dk

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 21-07-02 16:53

"Carsten Sørensen" <surfsmurf@rift.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> "Thomas Jørgensen" <spam-mail@cybercity.dk> wrote in news:ahejc4$2mh2$2
> @news.cybercity.dk:
>
> Jeg er jyde... men bor i Valby :)
>

> Carsten Sørensen

Det må jeg nok sige.... så er du vist meget tæt på... men jeg kan ikke finde
dig på hjemmesidens profiler!? hvilken/hvilke katte har du?

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 21-07-02 17:09

> Det må jeg nok sige.... så er du vist meget tæt på... men jeg kan ikke
> finde dig på hjemmesidens profiler!? hvilken/hvilke katte har du?

Jamen jeg har jo Tortie NG-kat og hendes datter Fru V. Temmelig nybagt
katteslave kan man vist roligt sige. Jeg har slet ikke haft tid til at lave
en profil endnu, jeg arbejder stadig på at få Fru V ud fra under sofaen så
et billede ville være muligt.

Jeg troede ellers det var lykkedes her i eftermiddags, da en hjemmelavet
sløjfe af bagepapir og staniol med en snor i viste sig at være spændende at
løbe efter. Efter et kvarters tid hvor legen blev mindre og mindre tøvende,
kiggede hun pludselig op i mit ansigt og opdagede at det jo var ham den
slemme der var i den anden ende af snoren. Ind under sofaen igen i en fart!
Altså!

Carsten Sørensen

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 21-07-02 17:18

> [...]
> kiggede hun pludselig op i mit ansigt og opdagede at det jo var ham den
> slemme der var i den anden ende af snoren. Ind under sofaen igen i en

Det er da også rigtigt... Jeg sover vist lidt i timen... :) det må være al
den maling der er steget mig til hovedet... (har lige malet stuen og gangen)
Loui og chip fik også lidt maling da de fandt det sjovt at gninde sig op af
mine nymalede vægge....!

Fra : Lars Dahl

Dato : 21-07-02 16:27

Tjah... Hvidovre er vel også en slags omegn??

--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 21-07-02 16:40

"Hej Lars

Var lige inde på din hjemmeside.... Jeg blev helt blød i knæerne da jeg så
Bertram von Friberg Hvor er han skøn. Jeg har ikke selv norske skovkatte,
men er total vilde med dem. De er så skønne og skulle jeg være så heldig at
overtale gemalen i hytten til en kat mere bliver det helt sikker sådanne en.
Så hvis du få et kuld til næste år med en kat så skøn rød og dejlig som
Bertram von Friberg så skriv liiiiiige en mail.... Så står jeg gerne klar.
:)

Fra : Lars Dahl

Dato : 22-07-02 13:39

Hej Randi.

Først og fremmest tak for de pæne ord om Bertram.
Dernæst: Pas på med, hvad du ønsker dig - du kunne risikere at få det *G*
Bertram er kælen indtil det klæbende (mens han boede herhjemme, hed han
"Hæmorroiden"), overbevist om at alle mennesker ikke har noget som helst
andet at lave end at mavenusse ham og i tilgift den eneste nulevende kat,
der er lige så uintelligent som hans far *S* Men på den anden side er det
vel ikke det værste, en kat kan være.... I hvert fald er tanken om hans
far - med hjerne - direkte skræmmende *G*

Mvh. Lars

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 22-07-02 13:44

> Først og fremmest tak for de pæne ord om Bertram.

Det var da så lidt *LOL*

> Dernæst: Pas på med, hvad du ønsker dig - du kunne risikere at få det *G*

Åh gud det håber jeg....

> Bertram er kælen indtil det klæbende (mens han boede herhjemme, hed han
> "Hæmorroiden"), overbevist om at alle mennesker ikke har noget som helst
> andet at lave end at mavenusse ham

Han lyder som en kat efter mit hoved. Kattenuseri er mit liv! Ok det lød vel
nærmest ynkeligt, men skræmmende sandt*LOL*

.... og i tilgift den eneste nulevende kat,
> der er lige så uintelligent som hans far *S*

Min Loui har heller ikke særlig mange brikker at flytte med, og han har
misforstået det der med at katte er let på tå og elegante.... Han skulle
havde været en elefant tror jeg..

Med venlig hilsen Randi
http://kattens-osse.homepage.dk

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 21-07-02 16:37

Så blander jeg mig da også i koret og siger Frederiksberg *S*

M.v.h.

Lise (og kattene der er helt klar over, at mor har taget rejer ud af
fryseren til sin aftensmad *S*)

Fra : Lene Vang

Dato : 21-07-02 17:53

øhhhhhhh hvor langt ud rækker omegnen????
For jeg bor i Køge, tæller jeg med ????? snøft

--

Hilsen

Lene Vang

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <loden@knus.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:3d3ad523$0$56255$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Ann K

Dato : 21-07-02 17:50

Osse mig... osse mig!
Fra Rødovre....
Men Randi - hvis du er så vild med skovmisser (hvad jeg jo naturligvis
godt kan forstå!!! ;), hvorfor har du så ikke meldt dig på kattetræffet
hos Grit???
Hun _opdrætter_ jo racen *ggg*
Hæ - ve' godt at jeg inviterer på andres vegne... men Grit har sikkert
plads nok - ellers kan vi også sidde på gulvet
Mvh Ann

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 21-07-02 17:55

"Ann K" <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse news:aheooj$blc$1@sunsite.dk...
> [...]
> Hæ - ve' godt at jeg inviterer på andres vegne... men Grit har sikkert
> plads nok - ellers kan vi også sidde på gulvet

Har vist overset den besked.....Hvornår er det og hvor? er det forsent????

Fra : Ann K

Dato : 21-07-02 18:37

Hej Randi.
Jeg kan ikke forestille mig. at det vil være for sent at melde sig på
kattetræffet... Faktisk opfordres alle, som kan, til at dukke op
Det holdes fredag d. 26/7 i Virum, nord for KBH...
Du kan maile Grit Wessel direkte på denne adresse: wessel@dk-ginkgo.dk
Så vil hun sende dig den nøjagtige adresse og en kørevejledning

Ses vi?

Mvh Ann

Fra : Lene Vang

Dato : 21-07-02 18:40

Og det bliver helt sikkert rigtigt hyggeligt, glæder mig allerede :)

--
Hilsen

Lene Vang

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 21-07-02 18:45

Det lyder vældig hyggeligt, men nu er der ikke noget med at man skal se ud
på en bestemt måde eller have den rigtige højde for at være med vel *LOL*
Jeg er jo ikke så gammel... vist nok den yngste...

Fra : Ann K

Dato : 21-07-02 19:35

Hej Randi.
Det forventes at du er snasket godt ind i kattehår, så du ligner alle os
andre... *gg*
Og selvfølgelig har medbragt et fotoalbum, så vi alle kan se dine misser

Mvh Ann

Fra : Grit Wessel

Dato : 21-07-02 21:42

> Det forventes at du er snasket godt ind i kattehår, så du ligner alle os
> andre... *gg*

Og hvis du ikke er det, når du kommer, så kan du godt låne "et par" af
Phizackerleys hår - han er rigtig dygtig til at fælde på folk - og så er
hans hår hvide, så de ses rigtig godt på næsten alt

MVH Grit

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 21-07-02 21:10

"Ann K" <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse news:aheut1$36p$1@sunsite.dk...
> Det forventes at du er snasket godt ind i kattehår, så du ligner alle os
> andre... *gg*
> Og selvfølgelig har medbragt et fotoalbum, så vi alle kan se dine misser

Jamen hjælp, skal man det??? Alle mine billeder er altså digitale. Og jeg
synz, det er lidt for meget at slæbe computeren med *GG*

Mvh. Else - der vist forresten osse tidligere _kom til_ at oversvømme
webshots med billeder af mine katte *g* - så I kan da se dem der, trods alt

Fra : Helle Andersen

Dato : 21-07-02 22:35

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jamen hjælp, skal man det??? Alle mine billeder er altså digitale. Og jeg
> synz, det er lidt for meget at slæbe computeren med *GG*

Ja, det _skal_ man, så print, Else, print
Nej, jeg tror ikke, at det er et krav

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Grit Wessel

Dato : 21-07-02 21:43

> Jeg er jo ikke så gammel... vist nok den yngste...

Nå ja, jeg var lige inde på din hjemmeside får at se hvor gammel "ikke så
gammel" er, og jeg er faktisk kun et år ældre end dig

MVH Grit

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-07-02 18:34

"Thomas Jørgensen" <spam-mail@cybercity.dk> skrev...
> Har vist overset den besked.....Hvornår er det og hvor? er det forsent????

Tråden hedder "Kattetræf" og er vist fra omkring den 14. juli... Men
ihvertfald er det fredag den 26., kl. 19, hos Grit i Holte - og Grit svarer
sikkert selv på, om der er plads til en mere (det er der sikkert....) og med
adresse mv.

Mvh. Camilla

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 22-07-02 03:33

On Sun, 21 Jul 2002 15:59:50 +0200, "Thomas Jørgensen"
<spam-mail@cybercity.dk> wrote:

>Hejsa.

Og hvad med nogle fra Århus, er jeg den eneste repræsentant for
hovedstaden i Jylland?

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 22-07-02 08:54

"Anders H. Jørgensen" <h20@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og hvad med nogle fra Århus, er jeg den eneste repræsentant for
> hovedstaden i Jylland?

Nej tivertifald ikke!

Men der er vist nok ikke så mange herfra som man skulle tro, sådan rent
statistisk.
Århus N her

Hilsen
Lisbeth

Fra : Katrine Nederby

Dato : 22-07-02 11:34

"Anders H. Jørgensen" skrev:

> Og hvad med nogle fra Århus, er jeg den eneste repræsentant for
> hovedstaden i Jylland?

Århus V. her

Mange hilsner
Katrine