Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Alternativer til IXUSv2?
Fra : Anders

Dato : 21-07-02 14:34

Hej

Jeg har været så uheldig at investere i et Canon IXUSv2. Efter et par
dages test, er jeg nået frem til, at billederne bliver FOR uskarpe
(hvilket mange andre herinde vist også har fundet ud af).

Hvilke alternativer er der til IXUSv2? Jeg har kig på et IXUS 330, men
har den model de samme problemer med fokus som v2 har? Der er
selvfølgelig også S30, men det er lige en prisklasse for højt.

Jeg kan godt lide Canons produkter, men er da villig til at skifte til
Nikon, Olympus eller et andet kendt mærke, hvis nogle har gode
erfaringer med dem. Jeg kender godt www.dpreview.com og alle de andre
sites der henvises til. Jeg er interesseret i kommentarer fra jer!

Anders Olsen

Fra : Jacob Olsen

Dato : 21-07-02 18:21

Hej

Du har ret i at Ixus kameraet er lidt uskarpt. Det irriterer mig også lidt,
men for mit eget vedkommende, så er mit primære mål et så kompakt kamera som
muligt. Og det har ixus givet mig. En ven har et Fuji Kamera, og det laver
ganske pæne billeder.

Fra : Jens Olsen

Dato : 21-07-02 23:53

On Sun, 21 Jul 2002 15:33:31 +0200, Anders <aso@sofanet.dk> wrote:

> [...]
>har den model de samme problemer med fokus som v2 har? Der er
>selvfølgelig også S30, men det er lige en prisklasse for højt.

Hvad med Kyocera Finecam S3 eller S4?

Jeg overvejer det selv som et alternativ til Ixus

Jens