MS Windows
briani 27239
Win98se. usb
Fra : Brizz

Dato : 21-07-02 14:46

Har en lidt ældre maskine med usb porte. Jeg har så skullet installerer et
kamera der skulle overfører billeder over usb. Når jeg kobler kameraet på
usb porten kan computeren ikke selv se jeg sætter noget på den. Så vælger
jeg "tilføj ny hardware" og søger efter PNP enheder men den finder intet. Så
vælger jeg USB ud fra den liste man kan vælge og peger på de drivere der
ligger på den cd der følger med. og det hele ser egentlig fint ud bortset
fra det ikke virker som det skal. Så går jeg ind under enhedshåndtering og
kigger lidt. og der kan jeg ikke se nogen USB rod eller noget som helst.
Burde jeg ikke kunne det?
Og hvad kan jeg evt gøre for at få installeret USB drivers se de virker?
Mvh Brian

Fra : morten

Dato : 21-07-02 14:45

fjernmig wrote:

> [...]
> eller noget som helst. Burde jeg ikke kunne det?
> Og hvad kan jeg evt gøre for at få installeret USB drivers se de virker?

se om USB er slået fra i din Bios

Morten

Fra : Brizz

Dato : 21-07-02 14:52

> se om USB er slået fra i din Bios

Ok den kendte jeg ikke. Det vil jeg da lige se på.
Brian

Fra : Brizz

Dato : 21-07-02 17:21

> se om USB er slået fra i din Bios

Det var bare det og nu ser det ud til at virke
Brian