Frontpage 2000 - Linje afstand
Fra : Torben Pedersen

Dato : 21-07-02 14:04

Hej der ude...

Når jeg skriver noget tekst i frontpage på en linje, og vil skifte til ny
linje
bliver der for stor afstand mellem linjerne, det er ligesom om af fp
springer en linje over, det er det samme hvis jeg bruger tabeler.

hvis man tager er tekst kopi fra et andet program, kan man godt få det til
at virke.

Hvad gør jeg forkert??????

v.m.h. Torben

Fra : jokeren

Dato : 21-07-02 14:39

"Torben Pedersen" <info@tpmetal.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> springer en linje over, det er det samme hvis jeg bruger tabeler.
>
> hvis man tager er tekst kopi fra et andet program, kan man godt få det til

Prøv med shift + enter det burde hjælpe

Fra : ha

Dato : 21-07-02 14:40

> Hvad gør jeg forkert?

Du glemmer at holde "shift" nede medens du trykker på
enter.

> ?????

var i overskud.

mvh