gta3 igen igen
Fra : prut

Dato : 21-07-02 14:01

Hvordan fan....... vinder man over 3 stk. meget hurtige biler i missionen
hvor man skal køre ræs gennem nogle "checkpoints"

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 21-07-02 14:04

prut skrev:

> Hvordan fan....... vinder man over 3 stk. meget hurtige biler
> i missionen hvor man skal køre ræs gennem nogle "checkpoints"

Man kører hurtigt, hvilket selvfølgelig kræver en god bil. Jeg havde en
skodbil, så jeg tog bazookaen og startede med at smadre mine
konkurrenter. Derefter kunne jeg lige så stille tøffe frem og tilbage
mellem checkpointsene.

--
Mvh. Peter
"Alright, brain. I don't like you and you don't like me. So just get me

Fra : Peter Jensen

Dato : 21-07-02 14:29

"prut" <grevinge@c.dk> wrote in message
> Hvordan fan....... vinder man over 3 stk. meget hurtige biler i missionen
> hvor man skal køre ræs gennem nogle "checkpoints"

Jow, det er lidt tricky. Sats på en turbo bil - og sats på at de andre
smadrer hinanden. Desuden tvivler jeg på at særlig mange gennemførte første
gang. So hang in.

Mvh.:
Peter Jensen

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 21-07-02 16:51

"prut" <grevinge@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan fan....... vinder man over 3 stk. meget hurtige biler i missionen
> hvor man skal køre ræs gennem nogle "checkpoints"

Der er en hurtig bil bag ved tankstationen, foran 8-Ball. Den holder inde i
et 'forhandlerhus' og er lige til at snuppe. Den kan nok følge med =)

/Thomas

Fra : Mercenary

Dato : 21-07-02 18:11

"Thomas Worm Madsen" <ormen@ormens.dk> skrev i en meddelelse

> "prut" <grevinge@c.dk> skrev i en meddelelse
>
> Der er en hurtig bil bag ved tankstationen, foran 8-Ball. Den holder inde
> et 'forhandlerhus' og er lige til at snuppe. Den kan nok følge med =)

Lige præcis... Stjæl den 'Banshee' der står i udstillingsvinduet, den kan
nemt rende fra de andre.
Men pas på med håndbremsen; den skrider nemt ud i svingene hvis du har godt
med knald på

--
/Merc

There are 10 types of people.
Those who understand binary, and those who don't...

Fra : prut

Dato : 21-07-02 18:46

tak for hjælpen
har lige klaret missionen med Banshee'en

Fra : Kim Larsen

Dato : 21-07-02 22:16

> tak for hjælpen
> har lige klaret missionen med Banshee'en

Du kunne også stjæle en politibil nede på stationen, der er to stk. og som
regel er der en der står ulåst. Hvis man så sætter sirenen i gang, så giver
det lidt plads, og så er vognen også ret så hurtig.

Kim Larsen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 21-07-02 22:57

Kim Larsen skrev:

> Du kunne også stjæle en politibil nede på stationen, der er to stk.
> og som regel er der en der står ulåst

Det hurtigste er nu bare at slå løs på folk, indtil politiet dukker op.
Så løber man en halv gang rundt om vognen, så betjenten bliver forvirret
og snupper hans bil. Det gør naturligvis politiet mopset for en stund,
men det fortager sig hurtigt.

--
Mvh. Peter
"I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me,

Fra : Mercenary

Dato : 21-07-02 23:39

"prut" <grevinge@c.dk> skrev i en meddelelse
> tak for hjælpen
> har lige klaret missionen med Banshee'en

NP