MS Windows
briani 27239
Xp og F-Taster
Fra : Brian

Dato : 21-07-02 13:43

Findes der en metode til at programerer F-Tasterne i win xpeller skal man
bruge et program?
MVH Brian

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-07-02 19:57

Man skal bruge et program.

Fra : Brian

Dato : 21-07-02 22:03

Man bliver klog her!!

Fra : Brian

Dato : 22-07-02 09:09

Tak for ingen hjælp jeg ledte lidt og fandt så selv ud af det
man laver en genvej af det man skal have startet går i egenskaber der står
der genvejstaster trykker så på den tast der skal starte programmet
Brianjyde

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-07-02 13:44

Det havde hjulpet hvis du havde skrevet hvad du skulle bruge det til.
at sætte det op så Ctrl-Alt-Fx starter et shortcut er som du fandt ud
af let nok. Jeg troede du talte om kun F tasterne.

Fra : Brian

Dato : 22-07-02 17:52

Jeg glemte st skrive F11 men det virker bare ikke med F12