C25
Fra : Claus

Dato : 14-02-01 23:20

Hej

min Simens C25 har midstet lyden på opkald dvs. folk kan høre mig men jeg
kan ikke høre noget!
kan der være skruet ned med en kode, eller findes deer ikke en kode man kan
sende ala ##3434#
og så bruger den hurtiget batteri men med bedere lydkvalitet ?
Er der nogen som ved hvad den kode hedder (bare generelt)

mvh Claus

Fra : l

Dato : 20-02-01 16:21

Mens har forbindelse med en anden telefon (og kun når man her det), kan man
indstille lydstyrken på den øverste brede knap