MS Windows
briani 27239
Hvorfor kan jeg ikke fjerne default monito~
Fra : Morten Just Jensen

Dato : 21-07-02 11:36

Hej NG

Hvorfor har jeg på en eller anden måde fået min XP til at tro at der er
Multiple Monitors på min eneste ati-kort.
Jeg ville gerne have min default monitor fjernet. Således at det kun er min
sony g420 der er på! Jeg har prøvet at fjerne driveren for monitoren. Men
der er der igen når maskinen er genstartet. Er der nogen der har et godt bud
eller har prøvet det samme og løst dette.

MVH Morten

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-07-02 12:04

Hvis det støtter TV-out vil der være to skærme. Bare ignorer det.