MS Windows
briani 27239
WinXP starter selv Iexplorere
Fra : Jakob Fromm Pedersem

Dato : 21-07-02 10:33

Hejsa..

Jeg har i den seneste uge fået et problem med min XP

Når min computer bare står og kigger ( ser DVD osv. ) kan det ske at jeg
næste gang jeg kigger på mine systemresourcer, pludselig har 5-6
iexplorer.exe kørende, uden at der er nogen åbne.. Det sluger mine RAM, og
er irreterende, da jeg ikke ved hvad de laver..
Jeg har netop for et par dage siden installeret programmet webcam32, fra
gratisware.com kan det være det ???

/Fromm

Fra : F.Larsen

Dato : 21-07-02 11:56

"Jakob Fromm Pedersem" <FrommDONTREPLY@post8.tele.dk> wrote in message
> [...]
> er irreterende, da jeg ikke ved hvad de laver..
> Jeg har netop for et par dage siden installeret programmet webcam32, fra

Er du sikker på at du ikke har downloaded det fra gratis-spyware.com ?

Det kunne jo være du har fået spyware/adware med i købet ?

--
Flemming

Fra : Jakob Fromm Pedersem

Dato : 21-07-02 19:57

> Er du sikker på at du ikke har downloaded det fra gratis-spyware.com ?
>
> Det kunne jo være du har fået spyware/adware med i købet ?

Synes ikke rigtig jeg kan finde nogen tegn på det.. Det skal siges, at jeg
ikke kan se Iexplorerme i proceslinien, kun i task manager

> --
> Flemming

/Fromm

Fra : Ole C

Dato : 22-07-02 11:01

Jakob Fromm Pedersem skrev blandt andet:

> Synes ikke rigtig jeg kan finde nogen tegn på det.. Det skal siges,
> at jeg ikke kan se Iexplorerme i proceslinien, kun i task manager

Spyware er snedigere end som så.
Prøv at hente Ad-aware eller SpyBot - de vil sikkert finde mange
interssante ting på din PC.

vh
Ole C

Fra : Jens-Peter Vraa Jens~