Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus C-220 zoom eller C-300 zoom...?
Fra : hhe

Dato : 21-07-02 09:14

Jeg overvejer at købe et digitalt kamera.

Jeg skal tage almindelige billeder af familie, venner, ferie, osv. Det kamera det skal erstatte er
et Pentax zoom-søgerkamera i den dyrere ende, der tager rigtig gode billeder.(er i billedkvalitet
næsten som spejlrefleks).

Jeg har kig på flere modeller, men er faldet lidt for Olympus Camedia zoom 220 eller zoom 300.
Er der nogle der har erfaring med disse modeller...?

Er det et tilstrækkeligt godt kamera eller skal man vælge andre modeller eller andre mærker ?

Med venlig Hilsen
Hans-Henrik Ellekær

Fra : Janne og Søren

Dato : 23-07-02 21:35

Hej

Jeg har lige købt et Olympus C-220 Zoom og jeg ¨må tilstå at kvaliteten er
super. Jeg kan ikke se forskel på et billede taget af mit almindelige
"amatør" kamera og så mit digital kamera. Af de test jeg har læst af Olympus
C-220 Zoom kamera har det fået rigtige gode anmeldelser. Kameraet er nemt at
håndterer, og så bruger det ikke meget strøm. Det er muligt at bruge
genopladelige batterier.

Med venlig hilsen

Søren Rathje Jensen

Fra : hhe