Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
links til sider med fototekniske "guides"
Fra : Razer

Dato : 21-07-02 09:03

Hej..

Da jeg er ret ny på fotoområdet, ville jeg gerne læse en del om hvordan man
disponerer et godt billede og hvilke ting man går efter i et billede.. Altså
The Basics.

Hvis der er nogen der ved hvor man kan læse om alt dette vil jeg være meget
taknemmelig for links til dette.

Med venlig hilsen

Thomas

Fra : Karl Olsen

Dato : 21-07-02 09:39

"Razer" <plasmafusionFjernDette@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Altså The Basics.
>
> Hvis der er nogen der ved hvor man kan læse om alt dette vil jeg være

Hej Thomas

Der står en masse gode ting på http://www.photographytips.com/

Karl

Fra : Anders C. Madsen

Dato : 21-07-02 09:46

Hej Thomas

> [...]
> The Basics.
>
> Hvis der er nogen der ved hvor man kan læse om alt dette vil jeg være meget

Jeg har samlet en håndfuld på http://www.digitalfotografen.dk (kig under
"Links til andre sider), og jeg ved at Niels Ebbesen har en lang liste
http://www.photogallery.dk (Foto-links", et stykke nede på forsiden).
Der er sikkert flere tilsvarende lister, men jeg kan ikke lige på
stående for komme på nogen.

Anders C. Madsen
webmaster@digitalfotografen.dk

http://www.digitalfotografen.dk - mere sjov med dit digitalkamera!

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 21-07-02 10:23

"Anders C. Madsen" wrote:

> [...]
> nede på forsiden). Der er sikkert flere tilsvarende lister, men
> jeg kan ikke lige på stående for komme på nogen.

Det direkte link til min link-side er:
http://www.photo-gallery.dk/side-04.htm - det er iøvrigt sådan, at når
man først får taget hul på emnet, så er der links på de fleste
foto-sider, og så er der nok af sider at tage fat på.

Fra : Razer

Dato : 21-07-02 10:36

"Razer" <plasmafusionFjernDette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Altså
> The Basics.
>
> Hvis der er nogen der ved hvor man kan læse om alt dette vil jeg være

Jeg takker for alle linksne..

Der er da noget at starte med der må jeg nok sige.... så på længere sigt kan
det jo være at jeg Måske går hen og bliver god til at tage billeder.. Who
Knows!!!

Thomas

Fra : Amund Johansen

Dato : 21-07-02 15:01

"Razer" <plasmafusionFjernDette@hotmail.com> wrote in

> Hvis der er nogen der ved hvor man kan læse om alt dette vil jeg være
> meget taknemmelig for links til dette.

www.photo.net

mvh
Amund
--
I'll see you on the dark side of the moon

http://home.online.no/~amunjoha/