ASUS A7V
Fra : uganda

Dato : 21-07-02 00:40

Jeg vil opgardere til 1200MHz. Er der nogen i gruppen der ved om jeg skal
der foretages ændringer i indstillingerne på motherboardet, når det kører i
jumber free mode?

ASUS A7V

JumperFree PC133/VC133

200MHz FSB AGP Pro/4X

Socket A Motherboard

VIA Apollo KT133 Chipset

hilsen uganda

Fra : Johansen

Dato : 21-07-02 11:00

"uganda" <uganda@stribnet.dk> wrote in message
> [...]
> der foretages ændringer i indstillingerne på motherboardet, når det kører

Hej

Jeg har også lige ploppet en 1200 Duron i min.
Jeg kan ikke få kortet til at auto detektere CPU'en - selvom jeg bruger Bios
v. 1011
om det bare er mit board ved jeg ikke (måske noget med rev.)
jeg har sat alle settings manuelt med jumperne på boardet.
multiplyer=12x og
Vcore=1.7 volt

Det køre foresten rigtigt godt
--